RallyBonde Skrevet Februar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 Vet det skal stå på torpedoveggen, men er snakk om bilcrossbil og jeg kan ikke finne nr noen steder. Så det hadde vert fint om noen kunne ha kommet med eksakt plaseringer? Er en 2 dørs 1977mod om det skulle ha noen betydning. Takker for alle svar happyhappy Siter Volvo 240 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BilebaH Skrevet Februar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 Sjekka plata i motorrommet? Siter `87 Manta B GT Ønsker senke sett eller bare fjører, har du annet stæsj til Mantan, si i fra ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Februar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 sviger bror har bilcrossbiler med plata inni bilen....men det er som oftest i motor rommet.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RallyBonde Skrevet Februar 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2006 Problemet er at jeg ikke kan finne nr noen plass, ingen plater, ingenting... Men men, får bare prøve å lete mer da. Siter Volvo 240 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Februar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2006 På kadetten min fant jeg det på høyre side ved passasjer sete. Kanskje det på ascona og? :) Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jølle-ascona Skrevet Februar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2006 Tror det er noe ved siden av passasjersetet. Bare å vippe opp den løse delen av teppet. Siter "Suddenly, I heared a tapping, as of someone gently rapping, rapping at my chamber door." Ascona B/J 16V ombygging Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet Februar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2006 Det står på nede ved kanalen på høyre side i Ascona'n. Der hvor passasjer stolen står. Løft på teppe, så finner du det. Om det ikke er rusta bort, kappa bort osv da.. Var det ikke en bilcross bil?? hehe Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Februar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2006 3 like svar ja. :D Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opel Rekord 24V Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 Men disse bilene skal ikke brukes i bilcross!!! Siter Rekord 3.0 24V 4stk.senator 3.0E selges i deler tlf 41643425 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 Nei. Man vraker ikke asconaer. Eller opel i det hele tatt ;) Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 jojo går fint i bilcross.... men da bruker man di som er så i hjel slitte...kan ikke ta en ascona med lite rust og bruke opp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ascona-a Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 Chssisnr. det stå i gulvet på høyrre side mellom stol fest mot kanalen på ascona B. manta B. og på ascona A står det på høyre side i torpedo vegen på kanten under pansre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg