Gå til innhold

Noen som vet hvor store dysene på en '98 B230FT er?

Ranger emnet

Volvo 240 T4R

Anbefalte innlegg

Nå må dere gi dere med disse korte en-stavelses rambo-topicene deres.. Skriv litt mer utfyllende, så blir hele volvo-forumet så mye bedre. Ca annenhver tråd her er kjøp/salg og/eller har utrolig dårlige titler. Det er utrolig hvor mye dere får plass til. Bare prøv! :)

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må dere gi dere med disse korte en-stavelses rambo-topicene deres.. Skriv litt mer utfyllende, så blir hele volvo-forumet så mye bedre. Ca annenhver tråd her er kjøp/salg og/eller har utrolig dårlige titler. Det er utrolig hvor mye dere får plass til. Bare prøv! :)

Og hva var problemet? Skal vi skrive en 45 siders avhandling på hvert innlegg????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

s90r: Neida, det skal du få slippe. Men "alt" jeg gjorde var å kopiere første linjen i første innlegg opp i topicen. Mer skal det ikke til. Avhandlingene kommer av seg selv når en som kan å skrive avhandlinger ser; 'Noen som vet hvor store dysene på en '98 B230FT er?' og tenker; "hmm.. det der var et godt utformet spørsmål om et tema som jeg kan veldig godt. Den der skal jeg jammen meg svare skikkelig på!". Hadde samme personen bare sett 'dyser' hadde han kanskje bare bladd videre. Er ikke alle som sitter hver eneste dag og leser igjennom hver eneste post.

Jeg, som mange andre besøker flere forum/nettsteder jevnlig, og da gidder man ikke å studere alt som skrives. Hvis jeg søker på 'B230FT+dyser' får jeg ingen svar hvis dette ikke står i topic. Ja, jeg vet at man på visse forummotorer kan velge mellom å søke kun i topic alt hele tråden. :)

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider