Tombra Skrevet Februar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 Følger opp Viking_Mo's tråd om Bergningsbiler med en tråd om brøytebiler. Noen som sitter inne med bilder av noen heftige brøytebiler? Vi burde ha endel å vise til i den kategorien her på berget! :pray Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Februar 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 Kan starte med en fra min tid i Luftforsvaret: Angrer stort på at jeg ikke tok flere bilder av utstyret, hadde en god del manndig brøyteutstyr der oppe (Bodø Hovedflystasjon) Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking_Mo Skrevet Februar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2006 Skal se om jeg får tatt noen bilder der eg jobber på Widerøe.. Siter Viking_Mo for http://www.latskap.net & Støytn Drifters. Privat : 96 Volvo 850 T5 Jobb : 08 Volvo XC 70 Taxi ver. Garasjen: 91 Volvo 245 230FT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Februar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2006 Kan starte med en fra min tid i Luftforsvaret skal til stavanger om 1mnd jeg... gleder meg ikke akkurat. men å se slikt utstyr får en jo til og se litt lysere på saken... Da er det vel Leir soldat som gjelder da, Eller?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Februar 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2006 Tror nok ikke du får se noe slikt på Madla, finnes ikke snø der:P Jeg jobbet som sjåfør ved ved BHFS etter rekrutten på Madla, og hadde tilgang til endel heftig utstyr. Brann og redningstjeneste kan også være et tips, da det er de som er ansvarlige for brøytingen av flystripa og taxi-banene. Leirsoldat: rake løv på Madla :P Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GreenMile Skrevet Februar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2006 Her snakker vi... dette er gode gamle saker. Disse kan rydde 3 meter med snø og slenge den titalls meter vekk Siter There's no replacement for displacement Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GreenMile Skrevet Februar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2006 Eller hva med denne... Siter There's no replacement for displacement Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lekelars Skrevet Februar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2006 prøv på togforum.net :cocain: Siter Avensis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyrein Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 Kan starte med en fra min tid i Luftforsvaret: Angrer stort på at jeg ikke tok flere bilder av utstyret, hadde en god del manndig brøyteutstyr der oppe (Bodø Hovedflystasjon) Gammal Moxy jo :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
langgard Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 nah ikke akkurat brøytebil men i nærheten :) http://www.v8snowblowers.com Siter 92 VW Golf GTI 16vTurbo 86 VW Jetta CL 75 VW Boble 1600 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GreenMile Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 Haha... rått! Nok krefter der iallfall... Siter There's no replacement for displacement Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
twinflower Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 Bilder av V8'ern, for de som ikke gidder å vente på den ultrateite flashintroen: http://www.v8snowblowers.com/id6.html Siter 1998 BMW 318i 2005 BMW 116i 1995 Ford Mondeo 1991 Mazda 323 1983 Golf Diesel (52hk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet Mars 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 Får legge ut noen bilder fra min militær tid i Bodø også. Første snøen i Bodø 05. Brøytevakt er digg :) Denne var på transporten hos oss. Skal si den fikk bort snø! V8 400 HK 5" uten lyd-demper rett ut fra turbo. Skal si det bråket! :) Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjapp1 Skrevet Mars 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 men er det noen som har bilder av biler som brukes til å brøyte på veien?:D Hvordan legger jeg ut bilder? :) Siter Har: 92' Ford Scorpio 2.0i GLX 89' Ford Sierra 2.0i CLS (til salgs) Hatt: 83' Ford Sierra 2.0L, '84 Ford Sierra 2.0L, 85' Ford Sierra 1.6L, 86' Ford Sierra 2.0L, 87' Ford Sierra 2.0iS, 86' Ford Scorpio 2.0iGL. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 men er det noen som har bilder av biler som brukes til å brøyte på veien?:DHvordan legger jeg ut bilder? :) Lastebilen over brøytet jeg veier med... Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg