Gå til innhold

Dumpventil?

Ranger emnet

SINGH

Anbefalte innlegg

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

er veldig lett å bytte... vi har forge ventiler på jobben 1495,- +frakt

send mail til verksted@tuningspesialisten.no hvis jeg skal sende en til deg.

disse er i "chrome" eller svart eloksert

02' Golf 1.9TDI 150PS 4-Motion Highline

X- 90' Jetta 1.6TDK

X- 95' Golf 3 VR6 X- 96' Golf 3 TDK

X- 89' Golf 2 TDK X- 80' Volvo 240

X- 99' Golf 4 TDI Highline X- 92' Golf 3 TDK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så sant du ikke skal trimme til over 225 hk ser jeg ikke påenget i det hele tatt med å kaste bort de over 1000 kr den er dyrere en å kjøpe en org tt 225 hk versjon.

Du hører mye mer lyd om du setter på et åpent luftfilter....

Det har jeg -men kjører med org nå om vinteren.

Golf 4 gti 99 mod

x - en del golf 2 er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så sant du ikke skal trimme til over 225 hk ser jeg ikke påenget i det hele tatt med å kaste bort de over 1000 kr den er dyrere en å kjøpe en org tt 225 hk versjon.

Du hører mye mer lyd om du setter på et åpent luftfilter....

Det har jeg -men kjører med org nå om vinteren.

Det ble satt på et åpent luftfilter på golfen min for å prøve lyden, må si jeg var ufattelig skuffet over lyden ved omgiring.. var jo mer lyd i org. resirk og vanlig filter enn med åpent jo.... :S var filteret dårlig eller noe..?

08 - Volvo V50 2.0d R-Design

x 01 - BMW 330xi Touring

x 01 - BMW 320i Touring

x 01 - BMW E46 Ac Schnitzer Coupè

x 99 - BMW 328Ci manuell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bilen din chippet ?

Når du chipper - øker trykket - ergo mer lyd ....

Min er ikke chippet - men hører nå litt lyd ...

Er nå ikke jeg jappse dump swhooooooosh fanatiker heller da ...

Er chippet ja... hehe.. men ble litt skuffet for det.. men tenkte å kjøpe et type filter fra TS eller noen av dem? de er jo en del hakk større.. kanskje det hjelper litt..

Japse dumpe lyd blir litt rart i en golf egentlig.. liker at den er litt anonym også.. bare gøy når folk lurer på hva du har under der når man kjører, at det smeller litt tilbake når man slipper opp trykket;)

x 01 - BMW 330xi Touring

x 01 - BMW 320i Touring

x 99 - BMW 328Ci manuell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har TS racing sin Returventil på min (den som følger med Honhester steg 3) Samt Twister Green filter og den Lader / hyler og dumper meget hefti. Spør du meg er det MYE fetere med det enn Blowoff valve.

Beklager OT her, men kan jeg spørre hvor mye det kom på med TS ventilen..? du fikk kanskje alt oppgradert sammen men...kunne hende du vet.. hehe, liker også den lyden bedre.. høres mer gromt ut.. og ikke bare en "billig" løsning

x 01 - BMW 330xi Touring

x 01 - BMW 320i Touring

x 99 - BMW 328Ci manuell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På den gamle GTi'n til mora mi, så satte jeg alltid på et åpent filter hver gang jeg lånte den, og kun med filter så ble det heftig lyd !! En kompis prøvde også dette på sin GTi, men da ble det ikke på langt nær så kul lyd.. Hadde fikk rett og slett bare litt suselyd fra turbo'n og svak 'pusting' når han slapp opp gassen, men på mora mi sin så ble det en sterk og klar suselyd og rett og slett 'blafring'.. Nesten som man kan høre på cosworthene..

Begge var chippet.. Merkelig igrunn..

92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler.

..:: Honda Power ::..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På den gamle GTi'n til mora mi, så satte jeg alltid på et åpent filter hver gang jeg lånte den, og kun med filter så ble det heftig lyd !! En kompis prøvde også dette på sin GTi, men da ble det ikke på langt nær så kul lyd.. Hadde fikk rett og slett bare litt suselyd fra turbo'n og svak 'pusting' når han slapp opp gassen, men på mora mi sin så ble det en sterk og klar suselyd og rett og slett 'blafring'.. Nesten som man kan høre på cosworthene..

Begge var chippet.. Merkelig igrunn..

Akkurat det samme er det på min og ein kompis av meg sin.

Eneste forsjell på våre to GTI'er er at eg har annerledes returventil og han har org.

Kansje mor di sin var org og kompisen din hadde byttet retur ventilen sin ?

Kompisen min med sin org retur ventil har Blafring som du viser til mens min har normal "Blås" lixom..

99 Golf Mk4 1,8t + Nos

http://www.espenhaga.tk

Lenke til kommentar
Del på andre sider