Gå til innhold

Dumpventil?

Ranger emnet

SINGH

Anbefalte innlegg

Akkurat det samme er det på min og ein kompis av meg sin.

Eneste forsjell på våre to GTI'er er at eg har annerledes returventil og han har org.

Kansje mor di sin var org og kompisen din hadde byttet retur ventilen sin ?

Kompisen min med sin org retur ventil har Blafring som du viser til mens min har normal "Blås" lixom..

Begge to hadde org. ventil.. Men hans hadde mekanisk gass, og mora mi sin hadde elektronisk gass, men tror da ikke at det skal ha noe å si ?..

92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler.

..:: Honda Power ::..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det vet eg rett å slett ik men som sagt me har forsjellig i våres men der er det einaste returventilane som er forsjelligt..

Mvh

Espen Haga

Oki.. Det var org. ventil både på kompisen min sin og den gamle mora mi sin.. Så hvem vet..

92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler.

..:: Honda Power ::..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager OT her, men kan jeg spørre hvor mye det kom på med TS ventilen..? du fikk kanskje alt oppgradert sammen men...kunne hende du vet.. hehe, liker også den lyden bedre.. høres mer gromt ut.. og ikke bare en "billig" løsning

koster 1500,- kr, forge ventil av aluminium..har en slik selv, kan skaffe hvis du er intr? bare gå innom http://www.bb-racing.com , de skaffer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har orginal ventil,

hva bør jeg bytte til?

Min er chippet og den har byttet luftfilter?

Har hørt at den orginale kan gå dunken?

Den org har en gummi membran inni som størkner og til slutt kan gå i oppløsning. Da har det vistnok hendt at det har gått deler inn i innsugningsrøret og ned til turbo. Slikt blir det turbo havari av ...

Golf 4 gti 99 mod

x - en del golf 2 er

Lenke til kommentar
Del på andre sider