Chriz CivicMan ;) Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 Akkurat det samme er det på min og ein kompis av meg sin.Eneste forsjell på våre to GTI'er er at eg har annerledes returventil og han har org. Kansje mor di sin var org og kompisen din hadde byttet retur ventilen sin ? Kompisen min med sin org retur ventil har Blafring som du viser til mens min har normal "Blås" lixom.. Begge to hadde org. ventil.. Men hans hadde mekanisk gass, og mora mi sin hadde elektronisk gass, men tror da ikke at det skal ha noe å si ?.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Haga Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 Det vet eg rett å slett ik men som sagt me har forsjellig i våres men der er det einaste returventilane som er forsjelligt.. Mvh Espen Haga Siter 99 Golf Mk4 1,8t + Nos http://www.espenhaga.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 Det vet eg rett å slett ik men som sagt me har forsjellig i våres men der er det einaste returventilane som er forsjelligt.. Mvh Espen Haga Oki.. Det var org. ventil både på kompisen min sin og den gamle mora mi sin.. Så hvem vet.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 Beklager OT her, men kan jeg spørre hvor mye det kom på med TS ventilen..? du fikk kanskje alt oppgradert sammen men...kunne hende du vet.. hehe, liker også den lyden bedre.. høres mer gromt ut.. og ikke bare en "billig" løsning koster 1500,- kr, forge ventil av aluminium..har en slik selv, kan skaffe hvis du er intr? bare gå innom http://www.bb-racing.com , de skaffer! Siter ___________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SINGH Skrevet Mars 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 Jeg har orginal ventil, hva bør jeg bytte til? Min er chippet og den har byttet luftfilter? Har hørt at den orginale kan gå dunken? Siter SINGH GOLF 1999 GTI BMW 1994 CAB 318I(Solgt) GOLF 2 1989 1.8 GL (Vraket) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VentoPower Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 Hvor er bilen din chippet SING? Siter VW GOLF V GTI 2005 modell VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt VW JETTA 1,8gl 90modell solgt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 Jeg har orginal ventil,hva bør jeg bytte til? Min er chippet og den har byttet luftfilter? Har hørt at den orginale kan gå dunken? Den org har en gummi membran inni som størkner og til slutt kan gå i oppløsning. Da har det vistnok hendt at det har gått deler inn i innsugningsrøret og ned til turbo. Slikt blir det turbo havari av ... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet Mars 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2006 Vi får inn en Turboxs RFL, som vi skal montere på bilen til kameraten min, er helt åpen , så vi får se hva som skjer.. Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SINGH Skrevet Mars 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2006 Bilen er chippet på norsk bildelesenter.. Så jeg burde bytte til en? Siter SINGH GOLF 1999 GTI BMW 1994 CAB 318I(Solgt) GOLF 2 1989 1.8 GL (Vraket) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Mars 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2006 Du bør nok bytte den om den er org. Men om du monterer den fra 225 hk tt ( koster under 500 kr) eller kjøper en super duper sak til langt over 1000 kr mer er vel bare en smakssak.Så lenge du ikke skal over 225 hk ivertfall... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SINGH Skrevet Mars 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2006 Okey.. Skjønner... Hehe.. gleder meg til våren.. Liker ikk vinteren så godt.. Saltede veier og masse snø er ikk noe bra sted for bilen.. Siter SINGH GOLF 1999 GTI BMW 1994 CAB 318I(Solgt) GOLF 2 1989 1.8 GL (Vraket) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VentoPower Skrevet Mars 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2006 Er det SKN chip du har da? Hvordan fungerer den? Siter VW GOLF V GTI 2005 modell VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt VW JETTA 1,8gl 90modell solgt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Mars 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2006 Drit lei vinter jeg også - og vi har bare hatt snø 2 uke til sammen i vinter ca. Bare is og saltede veier. Umulig å få gripp noe steder - bare spinner over alt.. Savner 4wd !! Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Mars 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2006 Vi får inn en Turboxs RFL, som vi skal montere på bilen til kameraten min, er helt åpen , så vi får se hva som skjer.. åpen dump er ikke beregnet til bruk på disse motorene, det vil du se når du har montert den, går dårligere og bruker mer bensin.. Siter ___________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andy_mcnabb Skrevet Mars 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2006 åpen dump er ikke beregnet til bruk på disse motorene, det vil du se når du har montert den, går dårligere og bruker mer bensin.. Yepp, monter en slik og ta tiden på hvor lenge du har LMM i orden... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg