Gå til innhold

Dumpventil?

Ranger emnet

SINGH

Anbefalte innlegg

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvor får man tak i en adapter som er bolt-on på IV slik at man får på åpent filter? Sitter jo LMM som man helst vil ha med ;)

Trenger ikke noe adapter, for når du tar av lluftfilterboksen, så vil du se at det er en kant på LMM'n som du kan feste filteret på ;)

92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler.

..:: Honda Power ::..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men om jeg ikke tar helt feil så sitter det en eller to følere til på boksen?

Hvis du har en eldre modell, så sitter tenningsmodulen festet på boksen.. Mener det var tenningsmodulen, men den har uansett ingen forbindelse med innsug/luftfilter..

92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler.

..:: Honda Power ::..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 6 months later...

Har montert BSR filter med varmeskjold idag, ble ikke helt fornøyd med lyden når man slipper gassen.. Det blir likksom en skurrelyd isteden for poff.. Men ellers fin lyd under pådrag.

Noen som vet hva den føleren som er montert inne på orginal luftfilterboksen er til? Tenker ikke da på luftmassemåler, men den som sitter på boksen. Bilen er en 2000mod Golf GTI 1.8T

2000 GOLF IV GTI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har montert BSR filter med varmeskjold idag, ble ikke helt fornøyd med lyden når man slipper gassen.. Det blir likksom en skurrelyd isteden for poff.. Men ellers fin lyd under pådrag.

Noen som vet hva den føleren som er montert inne på orginal luftfilterboksen er til? Tenker ikke da på luftmassemåler, men den som sitter på boksen. Bilen er en 2000mod Golf GTI 1.8T

trenger vel LMM vel? uten den lader bilen min hele 0,3 bar så;P

hah

har hatt to gtier. og hatt kul lyd i filteret på begge, men har også hatt dump lyden..

(siden jeg har hatt dump) men da er dt jo tettet igjenn det "hullet" som mangler på dump kontra resirk.. ( vet ikke om det har noe og si) men kjørt med tre forsjellige dump på bilene mine, har collins dump nå og den fungerer bra : )

[v]Audi TT 225Hk Quattro 2003 [v]Golf 4 highline 99[x]Golf Mk2-86 [x]Golf Gti Turbo 98[x]Audi TT "Airborn"00 [x] Golf mk2 Vr6 [x]Vw passat Tdi 4motion(180hk/420nm)03 [x]Audi S3"purplehaze"01[x]Golf Gti Exlusive 98[x]Golf Gti 99[x]2x Honda civic 95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trenger vel LMM vel? uten den lader bilen min hele 0,3 bar så;P

hah

har hatt to gtier. og hatt kul lyd i filteret på begge, men har også hatt dump lyden..

(siden jeg har hatt dump) men da er dt jo tettet igjenn det "hullet" som mangler på dump kontra resirk.. ( vet ikke om det har noe og si) men kjørt med tre forsjellige dump på bilene mine, har collins dump nå og den fungerer bra : )

Tettet igjen returen?

Haade vært morsomt og sett om den hadde gått dårligere med dump...

Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil...

2007 VW Golf GT

x 1998 VW Golf GTI

x 1989 VW Golf GTI

Lenke til kommentar
Del på andre sider