Ole-H Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 Hvor får man tak i en adapter som er bolt-on på IV slik at man får på åpent filter? Sitter jo LMM som man helst vil ha med ;) Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 Hvor får man tak i en adapter som er bolt-on på IV slik at man får på åpent filter? Sitter jo LMM som man helst vil ha med ;) Trenger ikke noe adapter, for når du tar av lluftfilterboksen, så vil du se at det er en kant på LMM'n som du kan feste filteret på ;) Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 Trenger ikke noe adapter, for når du tar av lluftfilterboksen, så vil du se at det er en kant på LMM'n som du kan feste filteret på ;) Du vet vel ikke ca. hvor mange " hullet er på? Litt lat om dagen se ;) Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eNoffer Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 Ellers har bortimot alle som selger åpne filtre overganger om du syns den kanten som er der blir litt stusselig... Siter Bedre med en god trekant enn en ond sirkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 Du vet vel ikke ca. hvor mange " hullet er på? Litt lat om dagen se ;) Har du filter med, 76mm inngang, så går det bra.. Var ihvetfall det på filteret mitt, somjeg brukte på min mors gamle gti.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw e46 Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 Berre å blende dær ventile står så går all luft til filter..Fin lyd=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 men om jeg ikke tar helt feil så sitter det en eller to følere til på boksen? Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 men om jeg ikke tar helt feil så sitter det en eller to følere til på boksen? Hvis du har en eldre modell, så sitter tenningsmodulen festet på boksen.. Mener det var tenningsmodulen, men den har uansett ingen forbindelse med innsug/luftfilter.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hosetved Skrevet Mars 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 Har montert BSR filter med varmeskjold idag, ble ikke helt fornøyd med lyden når man slipper gassen.. Det blir likksom en skurrelyd isteden for poff.. Men ellers fin lyd under pådrag. Noen som vet hva den føleren som er montert inne på orginal luftfilterboksen er til? Tenker ikke da på luftmassemåler, men den som sitter på boksen. Bilen er en 2000mod Golf GTI 1.8T Siter 2000 GOLF IV GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zzyber Skrevet Mars 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 Har montert BSR filter med varmeskjold idag, ble ikke helt fornøyd med lyden når man slipper gassen.. Det blir likksom en skurrelyd isteden for poff.. Men ellers fin lyd under pådrag. Noen som vet hva den føleren som er montert inne på orginal luftfilterboksen er til? Tenker ikke da på luftmassemåler, men den som sitter på boksen. Bilen er en 2000mod Golf GTI 1.8T trenger vel LMM vel? uten den lader bilen min hele 0,3 bar så;P hah har hatt to gtier. og hatt kul lyd i filteret på begge, men har også hatt dump lyden.. (siden jeg har hatt dump) men da er dt jo tettet igjenn det "hullet" som mangler på dump kontra resirk.. ( vet ikke om det har noe og si) men kjørt med tre forsjellige dump på bilene mine, har collins dump nå og den fungerer bra : ) Siter [v]Audi TT 225Hk Quattro 2003 [v]Golf 4 highline 99[x]Golf Mk2-86 [x]Golf Gti Turbo 98[x]Audi TT "Airborn"00 [x] Golf mk2 Vr6 [x]Vw passat Tdi 4motion(180hk/420nm)03 [x]Audi S3"purplehaze"01[x]Golf Gti Exlusive 98[x]Golf Gti 99[x]2x Honda civic 95 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet Mars 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2007 trenger vel LMM vel? uten den lader bilen min hele 0,3 bar så;Phah har hatt to gtier. og hatt kul lyd i filteret på begge, men har også hatt dump lyden.. (siden jeg har hatt dump) men da er dt jo tettet igjenn det "hullet" som mangler på dump kontra resirk.. ( vet ikke om det har noe og si) men kjørt med tre forsjellige dump på bilene mine, har collins dump nå og den fungerer bra : ) Tettet igjen returen? Haade vært morsomt og sett om den hadde gått dårligere med dump... Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg