volvofasII Skrevet Mai 31, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2002 Originally posted by suggen Jeg får vel ta med meg gamle 240'n da. Med 18" og stor stereo er jeg vel temmelg kvalifisert:D Dette blir kult!! Du må jo først få den neddi da... heheehe Ser helt klart fint ut, men har du noe spess på motoren din da??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet Juni 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2002 Motoren der er en original motor fra en S80T6, en 2,9liter rekkesekser med to små turboer og 272hk. Skal sette på mindre turboer for å få ladetrykket fram litt tidligere, samt kjøre uten kat. Motoren står jo egentlig på tvers i s80'n, så den må snus, og settes sammen med en girkasse fra volvo 960. Alt går greit på plass oppi der. Dette er gjort før på en bil som går i svenske langloppserien. den yter ca. 330hk på hjula, men er kapabel for 450-500hk. Det burde ihvertfall røre på seg... Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorradoBoy Skrevet Juni 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2002 Rett bortafor meg joh.... men har enda ikke fått tilbake IC`n.. Siter Holdt avstand - vi ruller - Follogutta Corrado exG60, ex G60T, ex 16vG60, soon 16vT 83` Volkswagen Golf Cab (forsøk på bruksbil) --- follo.vwaudi-club.no --- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gringo Skrevet Juni 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2002 [...... kjører rundt i sin MORS 1,8T og likevel tror de eier gaten....det står det ikke mye respekt av! Vi som prøver å dra i gang dette samles mellom 20 og 21, så det er bare å komme.... MVH Røa Raggerne Som håper på godt vær og mange biler...VAG inkludert! [/b] Shit... må få meg ny mor jeg, hun har jo bare Fiesta. Riktig nok den frekke 1.3CLX utgaven da :cool: Skal se om jeg får tatt med 1.8TS`n min jeg :o Siter Instant maniac - just add wheels! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magzmod Skrevet Juni 2, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2002 Nå er det 2.juni... Rapport fra rånetreffet? Håper noen var der, kanskje spesielt noen med kamera? Siter - magz - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet Juni 2, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2002 Jeg var der. Når vi ankom, sto det 1 bil og noen få mennesker der. Det kom endel biler etterhvert, tror det ble 30 totalt. Det ble skuffende lite burning, var jo bare et par biler som burna, inkl. meg. Toyota model f-en tok helt klart den råeste burnouten, helt ned på korden!! DE som tok bilder, må legge dem ut!!!! Senere på kvelden dro noen til strømmen, og det hele dabbet av litt... Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subaru_Samurai Skrevet Juni 2, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2002 Røa Råneklubb (stiftet 01.06.02) er godt fornøyd med det første av en rekke rånetreff på Røa... De første bilene rullet inn på parkeringen rundt 2015 og innen klokken 2130 var vi omlag 20 biler på plassen. Kvelden begynte rolig med småprat og litt drittslenging mellom bilene (Volvo mot resten), og utviklet seg derfra i ekte rånestil med burning, brekking og drikking. Det begynte forsiktig med et-hjuls-burning fra en Colt turbo, men tok etterhvert av da en Volvo og en Toyota Model F satte standarden for burning den kvelden. Flere kan ha deltatt men røyken gjorde det vanskelig å se... Kvelden høydare: - Brekksladd v/"Postens Volvo" - Burning v/Volvo & Model F m.fl - Burning rundt rundkjøringen v/"postens Volvo" & Blå Cosworth Vil takke alle oppmøtte for en bra kveld, og kan samtidig fortelle at bilder fra kvelden vil bli lagt ut i løpet av kort tid! MVH RRK Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Juni 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2002 Originally posted by suggen Motoren der er en original motor fra en S80T6, en 2,9liter rekkesekser med to små turboer og 272hk. Skal sette på mindre turboer for å få ladetrykket fram litt tidligere, samt kjøre uten kat. Motoren står jo egentlig på tvers i s80'n, så den må snus, og settes sammen med en girkasse fra volvo 960. Alt går greit på plass oppi der. Dette er gjort før på en bil som går i svenske langloppserien. den yter ca. 330hk på hjula, men er kapabel for 450-500hk. Det burde ihvertfall røre på seg... Henta motor i sverige eller er det noe du ahr skaffa her til lands?? Er på utkikk etter en til bilen min å ser du.. Da bare en T4 (2liter'n da) Men en for se... Har du noen fine bilder av bilen din da-- Legg noen på volvoforumet a... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VEPSEN Skrevet Juni 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2002 Men i jøssenavn! Dette hørtes jo glimmmmmrende ut:) burning ned til corden er frekt..... Må ta meg en tur på neste "treff". Kan nevne at Yokohama piggfrie vinterdekk ikke egner seg for seriøs cord-burning.... Burna/sladda ut mine i våres- halve banen løsna på det ene og hang og slo rundt hjulbuen på scorpio`n:D .... Siter 244 Turbon lever igjen!! (med mosegrodd grill etter 3-4år med lagring på gressbakke...) 04 Nissan navara 87 bmw 320i 73 amc hornet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet Juni 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2002 Originally posted by volvofasII Henta motor i sverige eller er det noe du ahr skaffa her til lands?? Er på utkikk etter en til bilen min å ser du.. Da bare en T4 (2liter'n da) Men en for se... Har du noen fine bilder av bilen din da-- Legg noen på volvoforumet a... Har ikke tatt så mange bilder enda, henta både motor og girkasse i sverige, lurer på om ikke inntolling og slikt blir litt under bordet men... Du burde se på denne linken:D http://www.trm.nu/ Kommer nok bilder av bilen min om litt!! Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet Juni 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2002 Et bilde av motorrummet til de som har gjort dette før meg. Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Juni 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2002 Originally posted by suggen Et bilde av motorrummet til de som har gjort dette før meg. Søt liten sak det dere.. Trangt og godt.. hehehehe Men alt er mulig... det er vel flere alternativer. Kabel draging og sånne ting.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Juni 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2002 Originally posted by suggen Har ikke tatt så mange bilder enda, henta både motor og girkasse i sverige, lurer på om ikke inntolling og slikt blir litt under bordet men... Du burde se på denne linken:D http://www.trm.nu/ Kommer nok bilder av bilen min om litt!! Dem har fått laga seg en fet vinge må jeg si... heheheheh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg