Gå til innhold

Lakk av styling i Oslo området.

Ranger emnet

Anders

Anbefalte innlegg

Noen som kan tenke seg å male litt?

Send meg gjerne en pm.

Dere andre: Hva kostet® det for deg.

Skjørt, front og bakfanger.

har en kar i vestby som lakkerer for meg, om du sender meg bilder av hva du skal lakkere, og farvekoden (si ifra om det er metallic) så kan jeg sjeppe pris med han neste uke.

Er det forresten lakkert nå, eller helt nytt? Pusset og klart bare å sprøyte eller?

2004 Ford Mondeo 1.8 Trend

1996 Ford Mondeo glx 2.0 (Død 21 August 2009)

1986 Yamaha XJ-600

http://www.my-ride.com

Alle bilder på min side er digitalt signert og kopibeskyttet ifølge åndeverksloven

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ai know. It is ferdig grunna lissom, klar til den sprut med lakken! ;)

Jeg kan sjekke med han i morra, alt er ferdigpusset (støpekanter slipt ned osv), bare for han å sprøyte? Holder du lakken selv eller skal du ha en pris på alt med lakk? Da må jeg ha lakk-koden til Volvo, er skjelden det holder med navnet.

1986 Yamaha XJ-600

Alle bilder på min side er digitalt signert og kopibeskyttet ifølge åndeverksloven

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det glassfiber?

I så fall må du ikke se bort i fra at det må sparkles.

Jeg bestilte et "klart til lakkering"-stylingkit fra England i fjor, og når jeg fikk det så var det blankt og hvitt og helt glatt. Likevel sa lakkerern at han måtte helsparkle det for at lakken ikke skulle se dass ut etter noen måneder.

Betalte 7600 kroner for to skjørt, bakfanger, fremfanger og splitter/catkiller.

1998 BMW 318i

2005 BMW 116i

1995 Ford Mondeo

1991 Mazda 323

1983 Golf Diesel (52hk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan sjekke med han i morra, alt er ferdigpusset (støpekanter slipt ned osv), bare for han å sprøyte? Holder du lakken selv eller skal du ha en pris på alt med lakk? Da må jeg ha lakk-koden til Volvo, er skjelden det holder med navnet.

Har dessverre vært plaget av influensa, og i dag har jeg vært snødd inne også Devil

Men om jeg er i form til å dra på jobb i morra (etter å ha fått måkt fram bilen) så skal jeg få sjekket detta

1986 Yamaha XJ-600

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dessverre vært plaget av influensa, og i dag har jeg vært snødd inne også Devil

Men om jeg er i form til å dra på jobb i morra (etter å ha fått måkt fram bilen) så skal jeg få sjekket detta

Ok, genialt.

Det er metallic som sagt, han kan godt holde lakken inkl i prisen.

Ta utgangspunkt i at det kun skal lakkeres, da det som sagt kommer ferdig grunnet.

God bedring :thanks

Bilforumet.no
Irc Admin
- 2011 Volvo V60 R-Design
- 2003 Toyota Rav4
- 1998 Mitsubishi Eclipse GSX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, genialt.

Det er metallic som sagt, han kan godt holde lakken inkl i prisen.

Ta utgangspunkt i at det kun skal lakkeres, da det som sagt kommer ferdig grunnet.

God bedring :thanks

Ok... sjekker i morra (som sagt i går hehe), ble helt utslitt etter å ha jobbet over 1 time med å spa fram bilen... ble hjemme i dag også. Lover å sjekke å ha et svar til deg i morra :thumb

1986 Yamaha XJ-600

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg betalte 5000kr. Lakerte det i bilens farge.

Så lenge det ikke er "dype" riper i kitet så trenger du ikke å sparkle.

Sparkel blir jo brukt for å få bort riper etc. Hørtes ut som BS ! :)

Jobben ble gjort på andre siden av gaten av gmyhre Tror det het thorsov bil eller noe i den duren.

Husker ikke helt jeg men... Du finner det nok. Er som sagt bak gmyhre sine verksted lokaler. Du finner det nok.

Her er stylingen 1 år etter lakering. Jeg er STOR fornøyd.

e84e3369.jpg

MVH Tom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok... sjekker i morra (som sagt i går hehe), ble helt utslitt etter å ha jobbet over 1 time med å spa fram bilen... ble hjemme i dag også. Lover å sjekke å ha et svar til deg i morra :thumb

Bare ta den tiden du trenger, får ikke settet før om en mnd tid allikevel. :wonder

Bilforumet.no
Irc Admin
- 2011 Volvo V60 R-Design
- 2003 Toyota Rav4
- 1998 Mitsubishi Eclipse GSX

Lenke til kommentar
Del på andre sider