Gå til innhold

Carbon deler

Ranger emnet

kiv_tuning

Anbefalte innlegg

Hvem i norge/sverige er det som er best til å støpe carbon deler?

Vekta på bilen per i dag er på 1000kg uten noen form for letting. Og målet er i løpet av 2006 år få bilen ned max kilo. Det jeg leter etter her er personer/firma som kan å støpe karosseri deler. Og mener da med finish. Ikke sånn hobby finish, da dette skal lakkeres, for det skal se orginalt ut. Har snakka med en kompis av Pa-johansson litt over nettet.(han med den gule saab`n i nye bilsport) Og planen er å så bilen ned på ca lik vikt pr kg som han. Han kjørte 11.27 med sin 1200gk saab. og 754hk. Jeg kommer til å havne på ca 400hk+ og har nos i resserve på den nye motoeren, med 98. Med race fuel enda mer. Men det er uvesentlig ettesom dette bare er til stripe bruk. Motoren er bygd for 600hk+

Han har alltid hatt problemer i straten pga. for mye hk. Derfor har jeg tenkt å satse på en bil som kjører til stripa og (forhåpntlig vis) kjører hjem. Har dere noen forslag på noen som kan produsere slike deler? Bilen er i dag uten reklame. Så spons/rimelige priser resulterer i kanskje hele bilen i reklame. Mitt mål er å få laves mulig vekt og resultater.

Mvh,

kent Idar

kiv_tuning@oslo.online.no

mob: 9521 8839

Takk til:

Audioart v/ Kjetil Skei

Ruud Racing

VS-motor

Standox

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også blitt anbefalt han her tidligere, har bare ikke kommet så langt å fått tatt en telefon til han..

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider