Slegga Skrevet Februar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2006 Noen som kjeder seg på søndag??? Har et anlegg med en del problemer som jeg sliter med. turtalls støy og støy ved av/på slag. Dette kom bare ut av det blå Anlegget består av: Pioneer 5700 spiller. 2 Audioson forsterkere, (Lx1.400 og Lx2.250 -en til mellom og diskant. en til sub) Cadence 15" sub, (the beast) Focal frontsett 6.5" og 1.5". med delefilter kondensator. Optima batteri. Begge forsterkerne får signal fra hver sin phono kabel med dobbel skjerm. trenger litt hjelp her folkens og skal skru i en fin varm garasje på søndag, så om det er noen med fordypning i hovedfag bilstereo så er de Hjertelig velkomne. Hilsen Yngve 951 67 555 :pray PS har prøvd: -en annen spiller. -gått over jordinga, -en og en forsterker, -en og en phono kabel. -koplet fra batteriet foran, (da ble faktisk turtalls støyen borte, men ikke av/på slag dunket) -et og et delefilter -samme jording til spiller og forsterkere den en forsterkeren min har begynt å gå i "protect" av og til ved av/på slag av cd spillern. condensator eller forsterker? begynner å bli damndamn Siter Mercedes slk 230 kompressor focal,2x audiosound, cadence 15" the beast, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet Februar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2006 hadde jeg bodd nermere kunne jeg kommet en tur, men.. men ut ifra det du sier kan det høres ut som en jordingsfeil. ville kanskje skjekket det først. turtallsstøyen kan også komme av at signalkabelene ligger nerme andre strømførende kabler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet Februar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2006 Turtallstøy kan også komme av at likeretteren i bilen holder på å si sayonara. Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg