Gå til innhold

Øvelseskjøring i 167kmh!!

Ranger emnet

Chrysler

Anbefalte innlegg

Har kjørt med forskjellige "rare" ledsagere og "brutt" fartsgrensa jeg også,men aldri nermet meg 170km/h.

Det blir direkte uansvarlig.

Har sittet på med en kammerat som øvelseskjørte i over 180km/h. jeg da,men det hadde ikke vært mitt problem hvis vi hadde blitt stoppa.

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sittet på med en kammerat som øvelseskjørte i over 180km/h. jeg da,men det hadde ikke vært mitt problem hvis vi hadde blitt stoppa.

Men det hadde vært ditt problem om han dro av veien i 180 km/t.

Bilen oppfører seg tross alt litt annerledes i 180, enn i 80... og han er fersk.

EDIT: Ikke ment som noen "moralpreken", men jeg hadde ikke stolt på en øvelseskjører i 180 km/t som kanskje nylig har satt seg bak rattet for alt jeg vet. :)

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen ble hun TØSA frifunnet.. :cab

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=124018

hehe..faktisk! jaja..hu kjører sikkert ikke for fort igjen på en stund!

btw meget fine strekker å kjøre grisefort der hu kjørte! 300 skal gå! :)

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe..faktisk! jaja..hu kjører sikkert ikke for fort igjen på en stund!

btw meget fine strekker å kjøre grisefort der hu kjørte! 300 skal gå! :)

Ikke med en Sierra:p

Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

Lenke til kommentar
Del på andre sider