kongenavvoss Skrevet Februar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2006 Hei. Er det nokon som veit kva type data kabel ein kan bruke for å henta ut data frå ECU'n? Skal hovudsaklig brukes på 95 sri og utover...Har funnet ei side om temaet men er usikker på om det vil virke: http://www.plmsdevelopments.com/consult_if.shtml Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet Februar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2006 Funker som gull den! På alle nissan med OBD-I port. Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kongenavvoss Skrevet Februar 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2006 Fyst må eg få takke for raskt svar. :pray Så har eg eit lite tillegs spørsmål, veit du når det var inført odb-1 på nissan primera sri? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet Februar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 Aner ikkje. Du kan prøve og høre på Nccn.no ! Har P11-144 selv, og det er den eneste Primeraen eg har vert borti. Kunne tenke meg at alle bilene uten gasser har en slik diagnose port, for å skyte et skudd i blinde. Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet Februar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 ODB skiftet kom i 1993 og SRI ble ikke produsert før det så vidt jeg vet Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan_S Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 Tror samtlige primera, p10 hvertfall, har OBD-I port. Usikker på når dem implementerte OBD-II.... Jeg bygde en a'la plmsdevelopment sin og den funker utmerket på min -94 eGT :) Siter BMW 330xdA Touring MY 02 Primera GT -94 300ZX -88 NA xSAAB 99 -84 Honda Z-50 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 Har kobla på consult på min gamle 95' SRi så da burde det funke.. Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg