Gå til innhold

Hjelp til konventering av B230F til turbo

Ranger emnet


KnightRider

Anbefalte innlegg

Hello,

Har fått det i hode at jeg skal ha mer gamp i 240,

vet noen sånn ca. pris det vil koste meg å konventere en B230F 91.mod til en turbo maskin.

Må vel bytte manifoil ut/in ihvertfall.

e det noen som kan hjelpe meg?

eller e det et dø født prosjekt penge messig?

It's lack of faith that makes people afraid of meeting challenges, and i belive in myself.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange lapper brukte du??

 

Det har jeg ikke svar på,men motorn min var slik:

 

b230f blokk med underspyling

neddreide orginalstempel

tur/retur olje maskinert som på en vanlig ft.

portet 940 grenrør

garret t03 trim 60

531 topp med a-kam

progressiv btr

alucooler

2xchip i hjerner ifra turbo samt 337ml dyser ifra ft/fk

 

1,5 bar i trykk :pray

 

verdt pengene den gang,dette var i 2003

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår