The Gølf Skrevet Februar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2006 tenkte jeg skulle lakkere calipperne mine.. skal jeg sandblåse de først eller hvordan skal jeg gjøre det slik at lakken blir sittende lenge...?? Siter - Audi A4 2004 S Line - VW Passat 2001 Highline - Audi A4 1.8T Avant Rieger Style - VW Golf 3 Rieger Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurleY Skrevet Februar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2006 Det kan lønne seg og sandblåse dem ja, for best mulig resultat. Og husk og bruk varmebestabdig lakk, for det kan jo bli litt hett/varmt når du bremser hardt :P Siter Kristian Bjørke Uansett hva du gjør eller har så er det alltid noen på Bilforumet som ikke liker det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 Bremser utgir mye varme, mye mer enn motoren. Så pass på, om du vil det skal vare. Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten_turbo Skrevet Februar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 finnes jo lakk for calippere, selges på torshov og mekonomen osv.. hvis ikke så kan du bruke Arcanol som en slags "Grunning" i bånn også ta bengalac oppå det! Siter 1997 Audi A3 1,6 1986 Audi 200 Turbo Quattro-x- 1989 Ford sierra Dohc-x- 1988 Nissan Sunny 1,3-x- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg