Gå til innhold

3D Bilder?

Ranger emnet

sveigamekkar

Anbefalte innlegg

Bare å søke litt her det, har lagd mange 3D biler jeg ;)

Riktignok med verdens simpleste 3D prog, SketchUp, men det funker fett!

Den jeg ble mest fornøyd med(er hakkete/preget av linjer pga. har ikke "smoothet" den):

200sx_concept_10.jpg

Galleriet mitt med bl.a. Amazon, En wip BMW E90 ++:

http://www.maj.com/cgi-bin/gallery.cgi?f=100706

Begynn og tegn! Det er så utruli morsomt når det blir pent og funker!

928

FL-612

7/CBR1100XX

Serie 3

City 2+2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krever en god PC med et godt skjermkort ja :)

For å ikkje nevne rammen. CPU og er veldig kjekt å ha en god. Helst x2 :)

God gpu kan også hjelpe meget ja.

“A date once asked me what my hobbies were. She slapped me and left when I mentioned poking and stretching. Not everyone appreciates good stance, apparently.”

- 00" Audi A4 1,8tq avant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, jeg forklrate meg litt dårlig.

Tenkte slik at hvis jeg lagde ett modda en bil i photoshop å var fornøyd med den, så vill jeg se hvordan bilen ser ut i virkeligheten.

Dermed kjører jeg den gjennom ett program og vips, så tar jeg bare på meg 3D brillene -o-o- :cool: og ser at bilen kommer ut av skjermen.

Finnes det noe sånt?

Det finnes to typer mennesker:

De som har Opel Og de som vil ha Opel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvilsomt om det finnes et slikt 3D program.. siden 3D effekten blir fremkallet av hvordan man bruker fargene... mulig det er slik at du kan gjøre det sort hvit... også kjøre et filter på det.

Beklager det finnes minst 3 typer mennesker:

Du glømte de som hater opel :D (Muttern og fattern kjøpte seg en helt ny opel vektra for en stund siden.... fy faen for en dritt bil... det gikk to måneder også begynte ting å gå i stykker.. som display osv osv...

De hadde den i et år... og den var MYE på service... så.. de solgte den og kjøpte seg en annen bil. )

- Honda Accord CDTi 05mod

- Audi 80 93mod (Pendlerbil selges!)

- Toyota Celica 03mod (Solgt) :-(

- VW Golf 99mod (Solgt)

- Toyota Corolla 82mod (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvilsomt om det finnes et slikt 3D program.. siden 3D effekten blir fremkallet av hvordan man bruker fargene... mulig det er slik at du kan gjøre det sort hvit... også kjøre et filter på det.

Beklager det finnes minst 3 typer mennesker:

Du glømte de som hater opel :D (Muttern og fattern kjøpte seg en helt ny opel vektra for en stund siden.... fy faen for en dritt bil... det gikk to måneder også begynte ting å gå i stykker.. som display osv osv...

De hadde den i et år... og den var MYE på service... så.. de solgte den og kjøpte seg en annen bil. )

hehe, alle merker har sine feil.

En kamerat av meg kjøpte seg en helt ny volvo s40

og den har det ikke vert annet enn problemer med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider