Probe GT Skrevet Februar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2006 Tenkte skulle bytte servo olje, er det noen bunn plugg/lufte plugg noe sted? Tok en kjapp titt, istad, men vansklig og se, bilene er volvo 240 og min skatt. Tar begge i samme slengen da jeg holder på tenkte jeg. Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slidern Skrevet Februar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2006 tror du må fram med ketchupflaska og en slange for å tømme. Hvis det ikke er en skru der rattstammen møter tannstangen. Er bare et tips! Siter - Ford Sierra xr4x4i 2.9i (vinterbil) - Nissan 200sx s13(Prosjekt) * Audi s2 (borte) * Coupe quattro 10vt (bortevekk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Februar 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2006 jada, alle tips mottas med et stort takk:D Men kethup er tungvindt, hvor skal jeg titte henn hvis jeg kommer meg under? Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slidern Skrevet Februar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2006 ca midt på tannstangen er det et lite hus, i nærheten av den kan det være en skru som man kan tappe ut olja. Er ikke helt sikker på det, men det er en mulighet. Siter - Ford Sierra xr4x4i 2.9i (vinterbil) - Nissan 200sx s13(Prosjekt) * Audi s2 (borte) * Coupe quattro 10vt (bortevekk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Februar 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2006 ok, men det må jo være en lufteskrue noe sted der... Leste litt i haynesen hvordan man luftet systemet, men det var aldri opplyst om hvor man lufta, går ut ifra at det er veldig lik måte som bremsene... ? Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slidern Skrevet Februar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2006 hm.. Prøv å se rundt beholderen. men tror det skal være en nede på tannstangen. Må bare prøve å se litt rundt. Siter - Ford Sierra xr4x4i 2.9i (vinterbil) - Nissan 200sx s13(Prosjekt) * Audi s2 (borte) * Coupe quattro 10vt (bortevekk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingolonko Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 det fins ingen lufteskrue på servostyringa. det er bare å svinge fult utslag til begge sidene så er den lufta. du treng vel eigentlig aldri å bytta servoolje, men viss ho e gammal å begynt å bli veldig stygg så kan det jo kansje vera litt lurt. viss det er beholdar på innerskjerm eller lignande tar du berre av den tynne slangen på beholdaren å pekar han ned i ei bøtte eller noko. startar opp bilen å svingar fult utslag til begge sidene heilt til høgre å heilt til venstre ein fire fem gonger då burde så og sei alt vera komt ut så er det berre å setta på plass igjen slangen, fylla på ny olja å svinga at og fram nokre gongar å etterfylle til maks. (du må kansje gjera det 2 - 3 gonger viss beholdaren går tom når du svingar fult ut den første gongen å tar inn litt luft.) det samme gjeld for så vidt om tank og pumpe står i ein klump, men du må då passa på å ta av den slangen som er retur frå tannstanga å inn at på beholdaren. håpar dette kan vera til hjelp :hello: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingolonko Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 fekk du det til? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Mars 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 Kommer tilbake til det, har ikke hatt tid ennå sorry.. takk for all info:) Skjønner nå hvorfor haynesen forklarte det på lik måte som du, og aldri nevnte noe om luftenippel.. hehe skriver forklaringa jeg brukte da jeg har gjordt det:D Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg