Gå til innhold

hva i!

Ranger emnet

tjekk

Anbefalte innlegg

noe så lattelig! hva med å bare moderere tittelen eller send meg en pm!

driter i heile greia til helvette med det!

Det skrives latterlig ;)

Kommer lengre med en formell klage. Send en PM til moderator/administrator, få han til å finne tråden, skift navn, and you're all good. Eller bare lese reglene først ;)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si meg enig med Emil her,det er en merkelig regel og enda merkeligere reaksjon.

Man bør jo ikke skyte spurv med kanon,i dette tilfelle hadde det holdt med en pm til trådstarter om å rette opp tittelen.

better to be first in hell than second to heaven

Volvo 242 turbo-82

Volvo 245 turbo-93

Volvo 945 turbo-98

Team Losi LST2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skrives latterlig ;)

Kommer lengre med en formell klage. Send en PM til moderator/administrator, få han til å finne tråden, skift navn, and you're all good. Eller bare lese reglene først ;)

Ingen som tenker på å lese de for***** reglene først da. :)

- 96' Nissan Primera 2.0 LX

- 90' Audi 200 TQ 20 V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

står det ikke en boks man må krysse av med "ja jeg har lest og forstått reglene" osv når man registrerer seg ?

Jo...

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noe så lattelig! hva med å bare moderere tittelen eller send meg en pm!

driter i heile greia til helvette med det!

Enda en gang så blir vi grinete fordi vi ikka klarer å følge med og lese reglene.

Må si jeg på andre siden begynner å bli så lei av alle her som syter så inni satan hver gang moderatorene prøver å øke standarden på innholdet her.

Er fullt klar over at mange her inne er jævlig late/sløve av natur, som en normal nordmann, men vær så snill å prøv da. Det blir så bra om alle gidder.

Er stor fan av Prosjekt forumet på zatzy.com rett og slett fordi de er strenge på reglene og svenskene er flinke til å følge. Og resultatet er mengder med interessante tråder å følge med på.

Det hjelper såklart at det er mange værstingsbygg som pobliseres der, mens her i norge holder ting hemmelig(noen ganger i frykt for biltilsynet sine nettsurfere).

Ikke fortvil, start en ny tråd. Gjør det skikkelig så får du garantert flere som blir interessert.

God jævla helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si meg enig med Emil her,det er en merkelig regel og enda merkeligere reaksjon.

Man bør jo ikke skyte spurv med kanon,i dette tilfelle hadde det holdt med en pm til trådstarter om å rette opp tittelen.

Brukere kan ikke endre tittelen, det må en moderator gjøre.

Det skulle være enklere å få brukerene til å gjøre en bedre jobb enn å la moderatorene sitte her hele døgnet og rett opp etter oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår