Lars'n Skrevet Februar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2006 Driver å leter etter S4 kitt til A4, b5. Tittet litt rundt på nett og div forum men finger ingen som selger dette? Ikke engang bare frontfangeren. Må dette kjøpes nytt fra møller eller? Forresten, noen som vet om fangeren passer rett på? Har lenge vurdert å kjøpe S-bil men finner ikke noe jeg er fornøyd med, så det kan fort hende det blir turbo quattro på meg ja :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A|ekS Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 Fangeren passer ikke rett på. Forskjellen er at det er andre fester på S4 fangeren. Siter 1997 Audi A4 1.8Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars'n Skrevet Februar 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 Ok, men det er vell overkommelig og lage nye? Er ikke så flink med glassfiber selv, men pappa laget en del skibokser i glassfiber for noen år siden, så han kan sikkert lære meg det.. Men hvor får jeg kjøpt dette? Er møller eneste mulighet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A|ekS Skrevet Februar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 Umuli er det ei! Hmm.. Møller er vel ikke eneste mulighet. Mener NBS hadde den for en stund tilbake? Siter 1997 Audi A4 1.8Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 Ja hør med NBS Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars'n Skrevet Februar 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 Norsk Bilder Senter altså? Va på siden deres i går man fant ingenting desverre.. Kenneth_s4 skal selge sin front og bakfanger. 91 mod S4. Er vell ikke noe sjanse for at dette passer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 Norsk Bilder Senter altså? Va på siden deres i går man fant ingenting desverre.. Kenneth_s4 skal selge sin front og bakfanger. 91 mod S4. Er vell ikke noe sjanse for at dette passer? Passer heller dårlig.. 91 mod har et heeelt annet karrosseri enn B5... S4 "plastikk" koster mye ja.. Hadde gjerne hatt det på min hadde det ikke koster så mye.. Koster rundt 10.000 kr kun for sideskjørt med fester og lister + lakkering på møller.. Alternativt kjøpe det i utlandet for nesten halv pris da... Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El-LoCo Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 Er det virkelig ingen (rieger el.lign) som lager noe ikke-jalla S4 "style" styling (hah) til B5? Liker ikke RS frontene og mye av det andre ser jo ikke ut.. S4 fangeren er vel skammelig dyr fra møller og når man da sikkert må mekke noe helt sinnsvakt for å få det til å passe er jo det litt kjedelig.. Siter -'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!] -'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!] -'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt] Spiller selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Kenneth_ Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 Hør med han fyren som driver http://www.maxam-tuning.com Han kan kansje skaffe, og er meget god på pris..!! Siter http://www.team-finsås.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 maxam-tuning har etter mine erfaringer dårlig passform.. men bra billig der ja.. Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El-LoCo Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 Dårlig passform er heller ikke så kult, om jeg skal bytte hadde det i utgangspunktet vært best å bruke noe av ABS for passformens skyld.. Siter -'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!] -'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!] -'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt] Spiller selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg