Gå til innhold

Golf 2 GTI

Ranger emnet

Brille2k

Anbefalte innlegg

Har bestilt meg Golf 2 GTI fra hlj den er i skala 1:24 og lurer på om det er noen av dere luringene har som vet om hvor jeg kan få tak i noen deler til den og eventuelt hva?

Jeg vet jeg vil ha felger og om det er å oppdrive så vil jeg ha rallye eller jetta front på den da jeg skal bygge den lik min Golf GTI som jeg har ute..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drit i deler, selg den til meg! :D hehe...

Tviler nesten på at det finnes forskjellige fronter, i så fall må det finnes i andre sett, siden golf byggesett er leie å få tak i.

Men felger kan du jo få tak i, vet de har noen på hobbysjappa på strømmen!

Hehe gå inn på den siden jeg har lagt ut så finner du den jeg har bestilt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestilt meg Golf 2 GTI fra hlj den er i skala 1:24 og lurer på om det er noen av dere luringene har som vet om hvor jeg kan få tak i noen deler til den og eventuelt hva?

Jeg vet jeg vil ha felger og om det er å oppdrive så vil jeg ha rallye eller jetta front på den da jeg skal bygge den lik min Golf GTI som jeg har ute..

Her er det i hvertfall noe...

Søk på golf...

-98 BMW Touring M-Sport

-87 Golf MK2 - Solgt

-82 Fiat 127 Sport - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Da har jeg endelig fått min etterlegta leke bil...

Golf21-24modell.jpg

Her er ett bilde av den...

Det jeg nå trenger litt hjelp til er hva slaks Tools jeg skal bruke til å få den best mulig fin og alt det derre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For tiden driver jeg med ett prosjekt det er da en Shelby series 1

den skal bli noe i denne duren her..

da114158.jpg

Dette er hva jeg har gjort på den til nå

af17e90a.jpg

HPIM0205.jpg

Dette er 2 andre biler jeg har byggd..

den ene er en Ford SVT F150

HPIM0206.jpg

HPIM0207.jpg

Den andre er en MURCIÉLAGO

HPIM0208.jpg

HPIM0209.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selge Lambon?? :D

HVa byr du da hehe... tror nok ikke det.. men det er en burago bil 1:18 så den er å få tak i de fleste BRIO butikker eller lignende lekebutikker som selger burago biler...

Lenke til kommentar
Del på andre sider