Gå til innhold

Golf 2 GTI

Ranger emnet

Brille2k

Anbefalte innlegg

Zattan den var kul.... er denne i metall eller?

Bilene mine er i metall og jeg har ikke modda noen av dem,men golfen min skal jeg modde så det holder hehe trenger bare litt hint om hva jeg skal gjøre med den....

Jeg vil jo ha Jetta front da jeg har en golf 2 her hjemme med dette... men men ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Endelig har det kommet en pakke til meg fra usa.....

Mange fine deler så nå er det sikkle tid :spin

hobbydelertilgolfenmin008.jpg

Motoren jeg skal prøve å få i motorrommet på bilen. dette er en RBDETT Nissan Twincam 24vave

hobbydelertilgolfenmin007.jpg

En dobbel muffler..

hobbydelertilgolfenmin006.jpg

Brembo bremssett

hobbydelertilgolfenmin005.jpg

Gartimaier 18" (vet ikke om jeg skal bruke disse enda)

hobbydelertilgolfenmin004.jpg

Lyssett til blink brems kjørelys...

hobbydelertilgolfenmin003.jpg

Löwenhart LX ld5 19"

hobbydelertilgolfenmin002.jpg

Racing seter turbogauge og Fete speil...

Denne pakka fikk jeg fra Ebay

hobbydelertilgolfenmin001.jpg

Så venter jeg på flere deler før jeg begynner å bygge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...
Skjedde det egentlig noe med denne noen gang?!

Det har stoppet opp litt her nå har måtte bruke tid og penger på å pusse opp leiligheten før jeg kan begynne på denne igjenn pluss att jeg må få satt opp min nye pc\hobby pult først

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 years later...

Ja da etter lang tid vurderer jeg å ta fram dette sette igjen å få startet på det.. trenger litt verktøy og slikt og om det er noen her som har ett bra sted å handle fra som er billig så si i fra. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var faen meg på tide :p Om du bor i nærheten av en hobbybutikk eller verktøybutikk så dra dit.. Kjøp småsett.. Og husk dremel om du ikke har det.. Er fint å bruke på så smått ;) Skulle ønske jeg hadde hatt en Golf 2 å bygd selv... Har bare fjernstyrte jævler selv :p

Xbox GT: MortenNilsen89

VW Passat GL 2.0i 1990 STV

BMW 518i E34 1.8 1995

Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var faen meg på tide :p Om du bor i nærheten av en hobbybutikk eller verktøybutikk så dra dit.. Kjøp småsett.. Og husk dremel om du ikke har det.. Er fint å bruke på så smått ;) Skulle ønske jeg hadde hatt en Golf 2 å bygd selv... Har bare fjernstyrte jævler selv :p

Jeg har dremel :) skaff deg en golf 2 da :) er sikkert noen på hji tenker jeg eller så er det jo bare å søke litt på nette... har du radiostyrt golf 2? kast ut bilde om du har. :)

Kan ikke love att bygget blir bra men skal prøve så godt jeg kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har dremel :) skaff deg en golf 2 da :) er sikkert noen på hji tenker jeg eller så er det jo bare å søke litt på nette... har du radiostyrt golf 2? kast ut bilde om du har. :)

Kan ikke love att bygget blir bra men skal prøve så godt jeg kan.

Hadde vært kult å hatt en 1:10 Golf 2.. Nei har ingen fjernstyrte Golfer :p Har bare masse annet jeg..

Xbox GT: MortenNilsen89

VW Passat GL 2.0i 1990 STV

BMW 518i E34 1.8 1995

Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har starta litt men mangler en del verktøy og jeg pusser opp ny kåk så penga går først til hjemmet.. man har satt sammen dash da med sportsratt og litt ymse slenger ut ett bilde :)

IMAGE_051.jpg

IMAGE_057.jpg

IMAGE_059.jpg

ting skal males osv men som sagt dette tar tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider