Gå til innhold

tenningsrekkefølge på 84 mod, bmw e28 518.. ?? tråder uten ordentlig topic slettes

Ranger emnet


Grinder_MB

Anbefalte innlegg

må iafall ha skikkelige larver der da, så ikke bukkene flater ut når tysker blekket entrer høyden....

 

bruk 2'toms firkantrør, elr kanskje metall rør med tykkelse på 5-10mm, og sveis med elektrode... :hammer :boxing

:worshipbm

----------------------------------------------

X-84- Mercedes Benz 190e, 2.0

X-87- Ford Scorpio, DOCH 16v

92- Ford Probe, 24v, "medeier".

----------------------------------------------

Det fins ingen problemer, Kun løsninger....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må iafall ha skikkelige larver der da, så ikke bukkene flater ut når tysker blekket entrer høyden....

 

bruk 2'toms firkantrør, elr kanskje metall rør med tykkelse på 5-10mm, og sveis med elektrode... :hammer :boxing

:worshipbm

da gjør vi slik! Du lager 2 Og jeg 2 ! Så ser vi hvem som er best ;D asshole

1985 Mercedes S123 230TE TIC

1995 Mercedes E250D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hah, det gidder jeg ikke nei..

 

Har egen bil å reastaurere.... :usa:

----------------------------------------------

X-84- Mercedes Benz 190e, 2.0

X-87- Ford Scorpio, DOCH 16v

92- Ford Probe, 24v, "medeier".

----------------------------------------------

Det fins ingen problemer, Kun løsninger....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt OT:

Jasså, Er du Redd for litt KONKURANSE Ronny? hæ?hæ???? Du veit at jeg sveiser best du!

 

*paaah*, begynn med karosseri arbeid mr. petter, så kan vi konke.. :usa: :wonder eheh

----------------------------------------------

X-84- Mercedes Benz 190e, 2.0

X-87- Ford Scorpio, DOCH 16v

92- Ford Probe, 24v, "medeier".

----------------------------------------------

Det fins ingen problemer, Kun løsninger....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en jeg kjenner har en volvo, kjerringa hans kjørt den engang til jobb ellno, og da klarte hun og kvale motoren så den bråstoppa...

 

pappa og han mannen dreiv på flere timer, bytta tennpluggledninger, fordelerlokk og alt som tenkes kunne byttes som har med tenninga og gjøre...

 

men det viste seg at når motoren bråstoppa så hoppa regreima over, så den tente HELT feil, vi fikk starta den før de fant ut det. men den gikk ikke godt, gnistra som f av potta, den gikk dårlig(ere) osv.

 

broren min har bmw 518i btw, du får jo nesten nakkesleng da han gir på... fy

( )1972 Volvo 140 Turboprosjekt/Banebil.

( )2000 Volkswagen Golf 1.9tdi.

(x)1994 Ford Mondeo 1.8 stv.

(x)2002 Opel Vectra 1.8 stv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm.. jooooda, fikk da fyr på villdyret..

 

tenninga er FØKKA iallefall..

Den starter og går nå, men tenningsrekka ble 3-2-4-1 elrnosånt..

 

Helt sykt, + at det er nesten rakrør fra motorn og til enden med twin DTM på slutten, ikke akkurat vitamin injection til motorn det heller, + at dn fyrer opp på bare 2 sylindre til å begynne med, så følger resten vidre utover ved høyere turtall.. syke, syyyyyyke ting... :hondakick

 

 

bytt på 2 og 4 nå så har du riktig tenningsrekkefølge.

bare 1 var ikke der du trodde på fordelerlokket..

har knota litt med det der jeg også, for om jeg ikke husker feil så går rotoren mot klokka på m10.. :wonder

m10 har forresten registerkjede så tror nok ikke det har hoppa over..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår