Michael Skrevet Februar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2006 Hei, vurderer å rødtone baklyktene på min kombi, men hva er lov/ikke lov? Hva kommer man gjennom med? Utgangspunkt (låner bilen til en annen på forumet) : Siter o 93' Audi S4 2.2T x 94' Audi S4 4.2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evilracing Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 det er ikke lov å lakkere lykter.. men hva som går å ikke går er jo en sak.. mine er lakkerte to delt Sort/rød..blitt stoppet flere ganger men ingen som har sagt noe.. men disse er ikke lakkert over kjørelyset eller bremselyset. kun blink og tåke og rygge lyset.. Siter (la oss sprenge en fotoboks for demostrering mot bøtesatsene) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ja9^ Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 gjør du en ok jobb med lakkinga så er det ingen som vil stoppe deg for det osv.. Men du kommer aldri gjennom hos biltilsynet. Jeg gikk fint gjennom EU'en hos NAF me svarte baklykter og sideblinkers.. :) Siter Mondeo mk1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg