Gå til innhold

Hvor kan jeg få tak i disse?

Ranger emnet

Carlim

Anbefalte innlegg

Min første post.. yay! :hello:

Har store planet om å omsider få meg en 3rd gen RX7 om ikke så altfor lenge. Og hvit har alltid vært det jeg har ønsket meg. Sett på mange forskjellige stylingkit, men fant dette bildet som kun har en svart front-lip og no slags "side-lip". Likte veldig godt utseende på bilen da, men har ikke sett de "side-lipsa" noen steder.. Noen tips?

http://img.photobucket.com/albums/v233/KaiFD3S/new.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sideskjørtene er samme som eg har på min bil. Er litt usikker på kva dem heter men dem er ikkje heimelaget for og si det slik. Men den sorte greia inn under er eg ikkje helt sikkerpå kva er. mulig det og er noe som er laget til 99spec men eg har vertfall aldri sitt det.

-thomas

1993 Mazda Rx7 Us Touring

1994 Mazda Rx7 Type R-2 *solgt*

1994 Toyota Supra Jza-80 *solgt*

1996 Toyota Supra JZA-80GTE *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De sideskjørtene er det FEED som leverer. fås i carbon og glassfiber... vet ikke om hvem som selger de i norge, men når jeg får meg rx så skal jeg ha sånne... digger de no sinsykt..

- 1992 Mazda Rx-7 Type-R RHD med skilter

- 1974 Mazda 818 DeLuxe

x 1990 Mazda 323 GTX m/ 2.5" eksos, KN filter *Solgt* :(

x 1984 Opel Corsa 1.3S Luxus *Solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal uten tvil ha disse ja. Blir nok i glassfiber enn så lenge. Blir litt dyrt med carbon da både panser, speil og vinge allerede er bestemt å være carbon på min fremtidige RX:) Men blir glassfibern levert i svart tro? Noen som vet?

glassfiber blir som regel levert ulakert.. så da kan du bestemme farge selv..:)

så du har bestemt alt til bilen allerede? kult:) når har du planer om å kjøpe:P

mvh

Joachim

http://www.turbo-kid.com

'94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM

'93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM

'93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt-

'82 Toyota StarletR.I.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Regner med jeg kjøper neste sommer. For da er lånet på MX5'en min nedbetalt. Så kan jeg ta nytt for en RX:) Da blir RX'en stående uregistrert frem til sommeren 2008 så jeg får fiksa alt jeg skal på den. Da selger jeg MX'en og bruker pengene til engangsavgifter og regging. Men noen turer med prøveskilter blir det nok før den tid.. hehe.. Er det forresten noen som vet hvordan det er med å få lån på biler jeg kjøper utenfor norge? Har ikke gjort det før..

Lenke til kommentar
Del på andre sider