Gå til innhold

Hvor er det best å trekke strømkabel i torpedoen?Tråder uten ordentlig topic slettes!

Ranger emnet

shibbyvolvo

Anbefalte innlegg

se hvordan jeg gjorde det:

Engine_Bay_b6304fs_volvo_242r6_1980.jpg

dette er ikke den eneste løsningen, men med denne løsningen, slipper du kabel over motoren.

du har en gummiplugg på utsiden av brakebooster.

det er veldig vanskelig å se den altså! pga jeg har lagt kabelen i sirkulærskjært kabelsamleren (fra clas'eren).

om du ser under den gule ledningen på bildet der, kan du skimte en sort kabel som går inn i torpedoveggen.

så følger den bak dashboard og over på passasjersiden, videre bak til bagasjerom, hvor batteriet er i h.s.b. reservehjulsbrønn, på batteriplate og bruker originale papp-platen som "deksel".

ps.. det er gammelt bilde, ser mye bedre ut i motorrommet nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk til Butcher som kan og vet å bruke søkefunksjonen (link).

Til dere andre: Tråder uten ordentlig topic slettes!

Dette ble jo en fin tråd med flere bra innspill, men trådstarter; når du skriver "kabel" i topicen/tittellinjen kan du ikke regne med at alle gidder se på den. Sånt kvalifiserer til sletting, men nå var det noen snille volvomennesker der ute som ville at tråden skulle leve videre. :)

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VCE: Ja! Faktisk gjorde jeg det. :D Dro på sykehuset kl fem i morres med et seriøst vondt ben. Forøvrig er volvogutta noen i øhh.. positiv forstand noen meget aktive forumbrukere. Nettopp derfor er det enda mer viktig at vi/dere er flinke og lager gode informative tråder med enda bedre titler på. Slik er/vil/kan dette bli et utmerket oppslagsverk. :)

Men da nytter det ikke å kalle tråder som denne for 'kabel'.

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider