vectra98 Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i tåkelys som passer til Lumma GT/B ftontfanger?? Siter -Opel Vectra B 98 -Toyota Hiace 4wd lang 04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nikko2k Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 jeg har sånne:D kan jøpe de på thorsov Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vectra98 Skrevet Februar 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 thorsov??? Siter -Opel Vectra B 98 -Toyota Hiace 4wd lang 04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spriti Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 AST performance er forhandler av Lumma da http://www.astperformance.com/ Ellers så er mattig linselysene i samme størrelse Siter -91 Opel Calibra 16v -89 Opel Vectra 2000 (under construction) -90 Opel Vectra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nikko2k Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 thorshov er en bilrekvisita butikk som finnes overalt på sør og øst landet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vectra98 Skrevet Mars 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 oki.. takk for tipset;P Siter -Opel Vectra B 98 -Toyota Hiace 4wd lang 04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vectra A&B Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 Om det er dette som er lummafangeren: så er dette svaret jeg fikk ifra eyecandyracing.no: Når det gjelder lysene i frontfangeren er dette av typen linselys, som man får kjøpt på de aller fleste bilrekvisita forhandlere. Biltema er nok de som leverer de billigste, men det finnes mange alternativer og kvaliteter på lampene. Om jeg ikke tar helt feil, så ble de dyreste versjonene av Vectra levert med disse lysene originalt. Har lyst på denne fangeren, men det blir nok heller garasje først på meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vectra98 Skrevet Mars 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 Ja, det er den fangeren. Skal kjøpe den, men det koster penger så det blir ikke enda!! Den er sinnsykt rå!!! Skal sjekke prisen hos biltema!! Siter -Opel Vectra B 98 -Toyota Hiace 4wd lang 04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spriti Skrevet Mars 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 Vet iallefall iforhold til lumma fangeren til vectra a så er det ikke alle linselysene som passer rett i hullene Siter -91 Opel Calibra 16v -89 Opel Vectra 2000 (under construction) -90 Opel Vectra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vectra98 Skrevet Mars 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 dem må kanskje tilpasses litt.. Siter -Opel Vectra B 98 -Toyota Hiace 4wd lang 04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg