Mehdi Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 Hei, jeg trenger no hjelp til modding av min bil. trenger å få satt på farge på bilen der det ikke er lakk.. under fangerne og på "sidekjørtene" (det er svart der nå, vil gjerne ha det i samme farge som bilen hvis det er mulig) også er jeg interessert i å se på bilen med noen fine felger.. 18" ellerno slikt.. senke den også hvis dere mener det er nødvendig.. håper noen gidder dette... takk på forhånd:) Siter `99 Audi S3 x`95 Audi A4 x`88 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
l1th1um Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 Hadde gjort seg med bedre kvalitet på bildene, men her er en enkel mod. :) Siter [-] 01` Ford Mondeo 2,0i [x] 99` VW Golf IV 1.6i - Solgt [x] 93` Fiat Uno 1,1iES - Solgt "Weaseling out of things is important to learn. It's what separates us from the animals ... except the weasel." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsjoh Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 det var min, ikke den beste men Siter -Matsjoh- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mehdi Skrevet Mars 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 oj oj.. takk! hehe det der så fett ut:) bra etter min mening.. men er det noen andre som har andre forslag? Og hvordan legger jeg ut bildene med bedre kvalitet? dem var jo egentlig av mye bedre kvalitet før dem ble lagt ut på photobucket.com Takk MVH Mehdi Siter `99 Audi S3 x`95 Audi A4 x`88 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenut Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 Legg ut bildene på http://www.imageshack.us Siter Mvh: Knut Olsen 03 Passat TDI 4motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg