Gå til innhold

noen som har kjørt bil når dere har vært i 14års alderen?

Ranger emnet

saab9000

Anbefalte innlegg

• Svar 71
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Lærte meg og kjøre bil rundt den alderen jeg også. Sammen med pappa på tomme parkeringsplasser. Var veldig sjeldent jeg fikk kjøre på den tiden, men innen jeg var 16

følte han at jeg var klar for veien, og det tror jeg var veldig bra med tanke på

ant. timer på kjøreskole. Dyre timer på kjøreskole!

mvh

Daniel Nilsen \ Danieln

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe..

Gode tider dette ja..

Fikk lov til å "snu" bilen til mamma på parkeringsplassen (en heftig Nissan Cherry 1,5GL, gullfarget), ¨men det endte som regel med å farte litt rundt i nabolaget (lengste turen var vel på en 3-4mil (rundt Vennesla). Jeg og en kamerat fikk faktisk en gang lov til å låne Mazda Pickupen til stefaren min et par timer når min mor og han skulle gå en tur.

Ble vel 2-3 timer straffing på et grustak i telemark... (han 13, jeg 14)

Snasne greier det der.. Greit å kunne clutch i 14års alderen..

Første turen i en automatgiret bil var 735iL'en til pappa.. Kjørte rundt i drøye 15min, var 14 på det stadiet også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kansje ikke så veeeeeeldig smart i sitte å innrømme alt detta, med tanke på hvis purken elns leser forumene? :boxing

Men kan vel si at når man er på dugnad på gokartbane på vinteren blir det vell litt morro? :D hehe

De har uansett ikke bevis. Man kan jo blånekte på det:)

-Subaru Impreza WRX "STi" 01'

-Subaru Impreza WRX 01'

http://www.dlgracing.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider