Gå til innhold

noen som har kjørt bil når dere har vært i 14års alderen?

Ranger emnet

saab9000

Anbefalte innlegg

• Svar 71
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

kan vell si det sånn at jeg begynte tidlig, i 10 klasse lånte jeg pappas mercedes slk 230 kompressor, paserte da 130 på et strekk, råna forbi skolen i cab midt på dagen (jevla teit igrunn mer rått!). senere rett før jul var jeg på lan å var lei. kjørte moppen hjemm å henta mercen igjen å paserte 180 både før å etter jeg hadde henta pcn :) målet er 200 før jeg blir 17

Tosk

Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan vell si det sånn at jeg begynte tidlig, i 10 klasse lånte jeg pappas mercedes slk 230 kompressor, paserte da 130 på et strekk, råna forbi skolen i cab midt på dagen (jevla teit igrunn mer rått!). senere rett før jul var jeg på lan å var lei. kjørte moppen hjemm å henta mercen igjen å paserte 180 både før å etter jeg hadde henta pcn :) målet er 200 før jeg blir 17

Nørd! :aug:

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du prøver å skryte på deg noe som kanskje ikke er helt sant jeg vennen min. :boxing

Hvis du kjører 180km/h. som 16 åring er du dum i hodet ditt, og håper for alle dine din medtrafikanter sin del at aldri kommer på veien med bil under andre omstendigheter enn som pasasjer.

Men jeg tviler på at det du sier er sant,så du kan heller si dette inne på den "største løgna" topicen. damndamn

Tosk..!!

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte når jeg var 11 jeg, men jeg ble opplært til å sladde og bruke teknikk egentlig, når andre prøve å lukeparkere og kjøre igang var jeg ute å sladdet imellom ting osv...:S :cocain:

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som har drevet meg jordebilkjøring her.?

BTW: begynte med det i en alder av 10 år.

Fikk 150ccm. crosscart når jeg var 12,så for å si det sånn har jeg litt erfaring med både sladding og ikke minst velting opptil flere ganger.

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

første gangen jeg kjørte var jeg 7år.. hehe.. firmabilen til pappa, opp og ned veien.. første ganga satt jeg på fanget, også fikk jeg kjøre selv etterhvert.. subaru pickup automat, gikk ikke akkurat fort, men var morro.. Bor midt på landet..

kjørte ganske ofte etter det helt til jeg var 15, da greide jeg å kjøre ut, fikk litt panikk etter det.. men gikk over når jeg begynte å øvelseskjøre..

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider