Gå til innhold

noen som har kjørt bil når dere har vært i 14års alderen?

Ranger emnet

saab9000

Anbefalte innlegg

kjørte moped fra da jeg var ca 7-8 år fram til jeg var ca 12-13.

Så kjørte jeg endel bil her og der ( på tomta og jordet og veien litt) fram til jeg var litt over 18.

Etter det har det blitt noen 1000 km...

Kjørte forresten bil på tomta da jeg var ca 8-9 år også, gammal kræsja Plymouth duster med rekkeseks og automat, som jeg klarte å kjøre inn i en tilhenger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 71
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tosk

Hehe.. Kanskje ikke spesiellt lurt nei.. Er så uheldig å kjenne flere tosker jeg..

Når jeg var 14 (Altså ikke mer enn 1,5-2 års sia,) var jeg så heldig å sitte på med en kamerat (like gammal) i godt over hundre... Livsfarlig vøtt... Skal jeg aldri gjøre igjen.. Var heldigvis på øde vei da... Men allikavæl, du kanke kjøre bil når du er 14-15-16 år vøtt.. Du KAN igrunn ikke kjøre sjøl om du har lappen heller da nødvendigvis... skal kjøre i noen år før du KAN det lissom..

Men ække lov å kjøre før du er 16, så sånt gjør vi ikke!! Har vi ikke sett.. :spider

-------------------------------------

'86 Volvo 740GL

'01 peugeot expert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

husker ikke først jeg kjørte bil..men var ivaffal mellom 10 og 13 år en plass.. traktor har jeg kjørt i jobbsammenheng fra jeg var 10 år! (sommerjobb) måtte stå for å clutche!

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare minner dere som er 15år(nå altså) om at dere kan ta bilcross lisensen ! Der er det en teori del og en kjøre del ;)

Kjøre delen er ganske grei faktisk :D Vel verdt penga det koster hehe

Ja skulle absolutt gjort det! Bor bare noen kilometer fra gardermoen og, så det hadde vært moro det... Er bare det at det butter i gamlinga..:(

-------------------------------------

'86 Volvo 740GL

'01 peugeot expert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor på en gård, langt fra tett befolkning. Så begynte min bilkarriere ganske tidlig, kjøpte min første snøscooter når jeg var 8, brøytet gårdsplassen med traktor fra jeg var rundt 10 år, kjøpte mopeden min når jeg var 10. Og kjøpte min første bil når jeg var 12 år gammel.. så gikk det slag i slag, og før jeg var 18 hadde jeg brukt opp 5 biler, en bil holdt bare en sommer.

Begynte og snike meg ned på nattlige turer etter veien når jeg var rundt 14..

-Why Drive When You Can Drift..-

*Nissan SilEighty -92

*Mitsubishi Carisma -96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har jo sittet på fanget og kjørt bil når jeg var mindre, men kjøpte meg ikke bil før ett par dager etter jeg ble 12... etter det har jeg kjørt mye:)

Bor på en gård, langt fra tett befolkning. Så begynte min bilkarriere ganske tidlig, kjøpte min første snøscooter når jeg var 8, brøytet gårdsplassen med traktor fra jeg var rundt 10 år, kjøpte mopeden min når jeg var 10. Og kjøpte min første bil når jeg var 12 år gammel.. så gikk det slag i slag, og før jeg var 18 hadde jeg brukt opp 5 biler, en bil holdt bare en sommer.

Begynte og snike meg ned på nattlige turer etter veien når jeg var rundt 14..

Hva skal dere med bil i tidlig alder?

Begynnte min karriere i 14-15 års alderen, på en privat vei.

- 96' Nissan Primera 2.0 LX

- 90' Audi 200 TQ 20 V

Lenke til kommentar
Del på andre sider