Martin Sann Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 Jeg vil ha litt mere kraft i bilen min. Har tenkt mye på effektanlegg og luftfilter men har vanskeligheter for å finne noe som passer. Har kontaktet felgimport og de skal sjekke ut supersprint til meg men det de hadde, har sansynligvis gått ut. Noen som har forslag til anlegg og filter? /Martin. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ideal Skrevet Februar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 Hvorfor vil du ha dette? Litt av poenget med en slik bil er jo å gli rundt stille, uten kupéstøyen man får i f ex en Golf eller en 240.. Monterer du "effektanlegg" og "kon-filter" vil du jo bare få høyere støynivå, og en bil som ikke går noe merkbart bedre. Jeg foreslår du heller bruker pengene på noe annet du trenger.. foringer, hjullager.. bremseskiver... dempere.. du finner tidsnok noe du trenger. 94 front? Siter "The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994 "Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbfreak Skrevet Februar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 du får ikke noe spes med hk. å jeg har selv bygd nytt eksos anlegg på 190n. hører ikke mere enn jeg trenger innvendig. du kan kjøpe k&n innsats filter. og bygg eksos selv. jeg sjekka pris til brodern sin e 220 ce 8500kr fra kat. man bygger til 1500 selv. Ideal:lyden i MB er kjip. noen vil ha litt grom lyd. Siter Masse mb deler selges, ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simmens Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Hvorfor vil du ha dette? Litt av poenget med en slik bil er jo å gli rundt stille, uten kupéstøyen man får i f ex en Golf eller en 240.. Monterer du "effektanlegg" og "kon-filter" vil du jo bare få høyere støynivå, og en bil som ikke går noe merkbart bedre. Jeg foreslår du heller bruker pengene på noe annet du trenger.. foringer, hjullager.. bremseskiver... dempere.. du finner tidsnok noe du trenger. 94 front? Hvor kan man få tak i en -94 front da? :) Siter -87 MB 300E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbfreak Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 http://www.veng.no. motor trade. høggeri. tror de har en 94 mod på sveberg:) Siter Masse mb deler selges, ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg