fribbern Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 Hei. Jeg vet dette er feil sted å legge denne tråden, men ingen svarer på spørsmålet mitt i komposittforumet. så jeg prøver her. Jeg skal kle om dæsjboret til bilen min, og jeg har kjøpt litt "hud" til å kle om med. men lurer litt. Hva gjør jeg, bare limer det rett på det som alerede er der, eller må jeg ta av det gamle. Hva slags lim skal jeg bruke, og hvor kjøper jeg det? Noen som har erfaringer med dette som de vil dele med meg? Håper på noen raske svar, for jeg skal gjøre dette i morgen. mvh Anders Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 Er det er orginalt dashbord så kan du vaske det skikkelig med rødsprit eller tynner, så limer du det med kontaktlim. Har det vært trekt om før så ville jeg dratt av det gamle hvis ikke det sitter skikkelig. Det limet kan du kjøpe av Anders ho Autod.no, han har også masse erfaring med trekking av dashbord:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audio-art Skrevet Februar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 Hei. Jeg vet dette er feil sted å legge denne tråden, men ingen svarer på spørsmålet mitt i komposittforumet. så jeg prøver her. Jeg skal kle om dæsjboret til bilen min, og jeg har kjøpt litt "hud" til å kle om med. men lurer litt. Hva gjør jeg, bare limer det rett på det som alerede er der, eller må jeg ta av det gamle. Hva slags lim skal jeg bruke, og hvor kjøper jeg det? Noen som har erfaringer med dette som de vil dele med meg? Håper på noen raske svar, for jeg skal gjøre dette i morgen. mvh Anders Har lim til deg på lager jeg.. Stikk innom i Tevlingveien 3, på furuset, i Oslo. Siter Signaturregler: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg