acoupe Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 er det orginalt på corrado? Jeg har hvertfall ikke det, og alltid lurt på om det sitter egentlig orginalt på corrado. stian Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Februar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 Det sitter nok ikke originalt på disse bilene nye, ikke så langt jeg vet hvertfall;) Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Februar 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 Det sitter nok ikke originalt på disse bilene nye, ikke så langt jeg vet hvertfall;) går det ann å fixe en bunnplate på disse da tror du? litt lei at møkk og støv blir slengt opp i motorrommet..hehe ;) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Februar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 Det går nok helt sikkert å mekke bunnplate, men vil være en liten jobb fo å si det sånn! Helt tett blir det heller ikke;) Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg