Marquez Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 Jeg skal kjøpe en TT, og skal lakkere den til fargen som 1-Serien har på bilde. men jeg skal sende bilde til de som skal lakere den men jeg har ingen bilder av den fargen jeg kaller "VINRØD" (perl) ville satt veldig stor pris på om noen her ville hjulpet meg å ta fargen fra 1-serien og lakkert TT'n! Har ikke råd til photoshop :P bilen koster så mye!! :cocain: Uansett: Håper noen her er villige til å gjøre dette. Det vil ikke bli noe stor belønning desverre, men et Stort Takk er vell greit, mellom oss Autofile? Bilde av 1-serien med fargen Bilde av TT'n kan dere velge selv... bare helst forfra skrått! Takker på forhånd og lykketil... det hadde vært til veldig stor hjelp! Kom på at jeg skal ha disse felgene på bilen også... så hvis de ikke tar langt tid å sette på kan dere vell gjøre det i samme slengen :P Bilde av Felgene! Siter Forspranget Ligger I Teknikken... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenut Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 Større bilde av felgene? Siter Mvh: Knut Olsen 03 Passat TDI 4motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marquez Skrevet Februar 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 har du trykket på bilde av felgen?? da blir det litt større.. har desverre ikke noe større enn det... ! Siter Forspranget Ligger I Teknikken... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenut Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 hehe.. tenkte montert på bil.. ser mye bedre ut da;D Kan gjøre et forsøk i morgen hvis ingen andre gidder. Siter Mvh: Knut Olsen 03 Passat TDI 4motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenut Skrevet Februar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 Resultatet kunne nok vært noe bedre.. Men du har nå en idè om hvordan det blir seende ut.. Fant ikke noen bedre bilder av felgene. Så vinkelen ble litt feil i forhold til bilen. Siter Mvh: Knut Olsen 03 Passat TDI 4motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marquez Skrevet Februar 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 Det der ble j***** konge!! :win til deg!! takker så masse igjen! :pray Siter Forspranget Ligger I Teknikken... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg