Gå til innhold

Why must they!! Våler 24.

Ranger emnet

Ostby

Anbefalte innlegg

...etter å ha lest gjennom denne tråden så kunne jeg også sagt " Fy og F for noen j a tysker brakker og kjiiit det går for Fa emg !)(/# bare i tyysssk dri t !"(/# i j vla No rgfew !!!!!!!"#!"#!#"=?#=?"#=!=#!?=#!?=#!?=#".....

mEN, kremt det gjør jeg altså ikke..... jeg hater vag, og annetr europeisk billig juggel plastikk shiit og får ikk eå nevne de jj yankeene!! argh! m :puke:

men men det er nå slik at de aller fleste her i Norge ikke kan annet enn å kopiere hvernadre og ikke tør å gå sine egne veier... :rolleyes:

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 105
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

faen så forbanna overtroiske dere er med det forbanna skiltet da!!!!!!!! bilen blir jo sett av titusenvis mennesker på gata HVER dag! Den står som regel pakert på en benz stasjon hvor alle kan se den. og hva FAEN utgjør da forsjellen med å slædde skiltet på bildet HER tror du da????

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men men det er nå slik at de aller fleste her i Norge ikke kan annet enn å kopiere hvernadre og ikke tør å gå sine egne veier... :rolleyes:

:D [/b]

akurat der er jeg enig.. se på golfen f.,eks. ALLE skal jo style likt... Hvorfor?.... golf er jo en håpløs bil.. ser jo ikke har aldri sett og vil aldri se kul ut!:...

og fortsatt så må folk overdrive stylinga som får den til å se dummere ut!..

eneste som ser pent ut er faktisk Golf 4 STV!

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså. Raphael skal faen meg ha for kunsten sin. det han får til av dekaler er jævli fett og proft!:... MEN. å sette SÅ mye på en SLIK bil er jo tåpelig!:.

det er 2 pakistanerer til som kjører A4 stv, som har overdrevet for mye med dekaler også.... Syns det er tåpelig ass! Greit at du skal synes på gata. men for faen når man kan se deg fra månen da skjønneru noe er galt.... Dekalene dekker til 90% av bilens orig lakk......!

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rdl

!:.

det er 2 pakistanerer til som kjører A4 stv, som har overdrevet for mye med dekaler også.... Syns det er tåpelig ass! Greit at du skal synes på gata. men for faen når man kan se deg fra månen da skjønneru noe er galt.... Dekalene dekker til 90% av bilens orig lakk......!

lol

...mulig det er snakk om lakkbeskyttelse på en artig måte....:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonte

Plastikk shit? Billig Juggel?

Og du kjører rundt i en Daihatsu å trur det er noe spesielt? :)

ja, jeg kjører rundt til stadighet i en dai og div andre asiatiske biler og ikke no tysk shiiiiiiiiit her i gården, det er bare det at jeg mener noe annet enn deg feks.Ingen skal ha meg til å like vag!

og jaffal ikke yankees! og vet du grunne til at jeg føler dette: puke hver gang jeg ser en "styla/tuna" vag spesielt? jo, det er fordi ALLE har gjort det før,faktisk kan jeg heller til nød ta en "kjapp" blikk , mens jeg holder pusten, på en helt OEM Golf .....men akk, man vet jo ikke bedre enn å ape etter andre.....:rolleyes: og ja, jeg kan også kjøre rundt i en dai og føle at det er no "spesielt", fordi det ikke er en golf!! birthday

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ostby

puke puke puke

Det der bakhjulet på bilde nummer fire så ut til å være kjipt å kjøre rundt med. Litt for nærme en fortauskant så ryker dem:( :( :(

Er det noe poeng i å ha så breie felger i forhold til dekkene, utenom å kunne skryte av at du har 18x10" felger?

Forstår meg ikke helt på det der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... jeg er litt uenig med dere,gutter, når det gjelder dekal/motivlakk, etc alt annet enn EN farge på bilen, sakte men sikkert kommer de fleste til å skille seg ut på netopp dette med motiver, graphics, og annet morsomt på bilen, da tenker jeg på dekor fordi det allerede er en hel "haug" av feks vag som ser like ut, se på de to orange/bronse golfene feks, eller andre vag...hvem er det som gidder å se på slikt på hvert eneste treff/blader eller hva det enn måtte være, hadde enda vært en så hadde jeg syntes det var kult, men 2.... jeg tviler ikke om det er enmda en 17 åring som driver på hjemme på bygda og kopierer.... jeg respekterer det, men skal vi snakke om hva som er fett og ikke fett så skal alle få si hva dem mener og jege menr at alle ideer om vag spesielt og annet tysk shiiit er oppbrukt for lenge siden.... (asconaer mataner, cossier, golfer, kadetter, mercer,bmw)..jeg sjøl har hatt en dbl cab. T2 som jeg hadde tuna opp, men jeg fant ut etterhvert at det var faktisk mange som hadde det og kjørtte denb til høggern når motorn gikk....holdt meg til japser etter det..... og jeg vil heller se på biler som skiller seg ut, enn 40 like bare fargen er annerledes....på samme måte det hadde vært kjedelig vis vi alle hadde sett ut likt..... jeg mener at biler med dekor eller annet lakk arbeidet kommer det til å bli mye mye av fremover og der finnes det mye mere spille rom enn feks body arbeidet(styling) og det forteller jo endel om vedkommende som eier bilen også, bilene får lissom en mere "personlighet" over seg...

tjatt tjatta tjatt!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider