Gå til innhold

Why must they!! Våler 24.

Ranger emnet


Ostby

Anbefalte innlegg

  • 3 weeks later...
  • Svar 105
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har ikke fulgt med på denna tråden så kanskje dette allerede har blitt sagt her inne. Men ihvertfall jeg så vår nye landsborger som er den heldige eier av denne bilen uttafor saga kino for noen dager siden..... Og mannen ga på som F..... og da kom det en forferdelig lyd, det hørtes ut som om det var masse løse skruer i pottene hans osv. det skar i ørene ihvertfall, men ehhh det jeg skulle frem til.....er dette en 316 eller?? Den fløtta seg ikke i det hele tatt jo!

 

Og smaken er som baken som dere sier, men det greiene der ser ut som det som kommer ut av baken. Ingen kan vell med hånden på hjærtet si at de syntes den spoilern er "kul"?????

Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM)

 

250 4-takt er på vei :D

En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D

 

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

xYamaha QT:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by daihard

*med hånda på hjertet* jeg synes faktisk den vingen var kul. .....nåh!? birthday og det er som det er påpekt her før, en etnisk nordmann som eier den...

 

:D

 

Javel, det var ihvertfall en *kremt kremt* Mørk-hudet-mann som rullan når jeg så den, men en etnisk nordmann som satt ved siden av.

 

Men... ehhhhhh noen som veit åssen bimmer det er eller 316?

Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM)

 

250 4-takt er på vei :D

En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D

 

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

xYamaha QT:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by daihard

bonde heyyou

 

Ehhhhhhhh går det bra eller??

 

Jeg tipper ihvertfall at det er en 316 med eff. anl. hvor det kun ryker av ett av røra, og det er det vell også hull i??

Og eff.anl.?? Bilen flytta seg jo ikke så han får vell mindre effekt med det! :)

Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM)

 

250 4-takt er på vei :D

En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D

 

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

xYamaha QT:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by candyman

 

Ehhhhhhhh går det bra eller??

 

Jeg tipper ihvertfall at det er en 316 med eff. anl. hvor det kun ryker av ett av røra, og det er det vell også hull i??

Og eff.anl.?? Bilen flytta seg jo ikke så han får vell mindre effekt med det! :)

 

Ja jøss! Takk som spør! Alldeles utmerket!:D

 

hapyhappy

 

 

..kjipt for eiern, det... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

All show non go biler er teit!!

 

Måtte bare få sagt det. Hva faen er poenget med en bil som ser ut som den feiteste racerbilen, hvis den ikke fløtter seg i det hele tatt? Like dumt som de r-mopedene som ikke går i mer enn 50. Mitt syn på stylingen av den Bmw en: Stygt rett og slett. Alt for overdrevet hele greia. Alt for mye dekaler og driiiit. Styling er fett det, men det finnes en grense.

 

"Det er forskjell på å barbere seg, og å skjære av seg hue" :o

 

Men, men hver sin smak....

The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at du sier hva du mener. Jeg synes du rett og slett skal gå bort til eieren neste gang du er på treff og fortelle han dine synspunkter... :D ...og tilogmed prøve å fortelle han hvordan han burde "styla" bilen sin... JA! jeg synes du burde det! GO for IT!

 

 

 

*klapp-klapp*

 

 

 

 

...vi har hørt dine meninger om det. heyyou Takk for bidraget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by candyman

 

Ehhhhhhhh går det bra eller??

 

Jeg tipper ihvertfall at det er en 316 med eff. anl. hvor det kun ryker av ett av røra, og det er det vell også hull i??

Og eff.anl.?? Bilen flytta seg jo ikke så han får vell mindre effekt med det! :)

 

For å besvare dine spm : Den ryker ut av alle 4 røra vis du gidder å titte etter ,han som eier den er norsk å en kompis av meg.Det er ikke en 316 men en 320 + litt div.Heldigvis vanker ikke han som har bygget den her på bilforumet. Er det noe du lurer på neste gang du ser noen av oss så kom og spør..

Jupp

!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by dr.enos.pork

diehard: Ta en liten titt på den corollaen du posta bilde av. Hvor kommer frontlyktene fra skal tro? EN GOLF!!!!! som du da hater.. Synes du er litt dust jeg:D :D :eek:

Sagt med humor da selvfølgelig

 

...synes nå da at det er du som er dust , jeg! ( sagt med humor da selvfølgelig) hvis du leser godt nok så ser du at jeg har på pekt dette. hvis du fortsatt ikke har skjønt det så snakker vi om custom , modding på norskt....du får lese innleggene på nytt igjen, det er så lett å bli tatt for en dust, da vøttø:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Arnie

 

For å besvare dine spm : Den ryker ut av alle 4 røra vis du gidder å titte etter ,han som eier den er norsk å en kompis av meg.Det er ikke en 316 men en 320 + litt div.Heldigvis vanker ikke han som har bygget den her på bilforumet. Er det noe du lurer på neste gang du ser noen av oss så kom og spør..

 

Er det du som har den Bmw cab'en som var på Våler(Sto litt unna de andre fra S.B.) Var det den som gikk i Bergen ifjor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår