Gå til innhold

Why must they!! Våler 24.

Ranger emnet


Ostby

Anbefalte innlegg

Originally posted by VW4

Ikke videre pent nei...Litt for mye saker på den ja...Men smaken er som baken, delt i to...

 

Nei.

Dette er helt feil.

 

I dette tilfelle er dette det korrekte:

Smaken er som baken, altså helt rævva!

"The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994

"Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah

Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 105
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by dalan

ja kan du ikke vise oss et bilde av bilen din DAIHARD

Du virker som en arrogant og provoserende tulling, pardon me

 

...took the words right out of my mouth...

"The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994

"Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah

Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by pIMp

Dette forumet blir mer og mer forsøpplet av drittunger uten(og noen med) lappen. Det verste er at de skjønner ikke hvor tåpelige de er.

 

...det verste er når de kommer med:

"Bare vent til jeg får <fet bil her>, da skal jeg dra dere alle sammen!"

 

Og så har de ikke begynt på videregående engang...

"The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994

"Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah

Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by NoLimit

DAIHARD

 

Jeg har egentlig veldig lyst til å se på bilen din jeg. Kan du legge ut et bilde av den? :)

 

Det er jo bare et problem.

Fyren har garantert ikke bil.

Tviler på han er gammel nok til å kunne ta lappen, tvilsomt om han er gammel nok til å øvelseskjøre også..:rolleyes:

"The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994

"Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah

Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by borabora

 

Er det du som har den Bmw cab'en som var på Våler(Sto litt unna de andre fra S.B.) Var det den som gikk i Bergen ifjor?

Nei eier ikke den,men vet hvem det er ja..Du hadde den døds fete blå boraen hadde ikke du det en gang?den var strøøøken.

Jupp

!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by tekNetium

Ideal er på sporet av noe stort her! Tror faktisk ikke Daihard har lappen, og ikke egen bil engang! Er det noen her på forumet som kjenner ham, og kan bekrefte/avkrefte min (vår?) mistanke?

 

Det er vel ingen andre som har sånn Daihatsu iallefall...

 

Så den på Streetmeet 29. mai, og mener jeg prata såvidt med Daihard. Kompisen hans hadde en MR2 som kunne trenge litt shining tror jeg..

- magz -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Arnie

 

For å besvare dine spm : Den ryker ut av alle 4 røra vis du gidder å titte etter ,han som eier den er norsk å en kompis av meg.Det er ikke en 316 men en 320 + litt div.Heldigvis vanker ikke han som har bygget den her på bilforumet. Er det noe du lurer på neste gang du ser noen av oss så kom og spør..

 

Aight! Skal komme bort og spørre neste gang, men jeg har som sagt bare sett en kjøre forbi en gang og da så det ikke ut som om den gikk så bra, men for alt jeg veit så ga mannen sikkert ikke fullt jern! ;)

Grunnen til at jeg lurte på om den bare røyk av ett rør var fordi det greiene der så så overserriøst ut også var det ikke sånn syk lyd i den som jeg skulle trodd det var! + at jeg har sett en bimmer med liknende eff.anl som det bare røyk av ett av røra på.

Men hvorfor er det heldigvis at han ikke henger her??

Og hallo folkens, dere må ikke disse for mye da! Det viktigste er at mann er fornøyd selv eller hva??

Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM)

 

250 4-takt er på vei :D

En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D

 

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

xYamaha QT:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ostby

Er det noen som er enige med meg at det her er MEGET smakløst?? Må legge til at jeg ble litt uggen i magen når jeg så det her.... puke

Sier bare en ting :

 

OVERKILL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:rolleyes:

---- Power is nothing without control----

 

Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede)

 

- 1984 Volvo 240

- 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt)

- 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt)

- 1983 Ford Sierra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by daihard

 

 

...:D "kompisen" var lill`brutter og han har et syyyyyyyyyykt prosjekt gåendes med sin mkI :D :D Hva kjørte du?

 

Jeg kjørte en rimelig standard, småkjedelig Mitsubishi Colt. Kompisen min har derimot en hvit MR2 Mk1, og utveksla litt erfaringer med bilstereo med broren din. Er ikke mye plass i de bilene :D

 

Hva er på gang med den røde Mk1'n?

- magz -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by daihard

 

 

 

.....du skal ikke være så sikker på at han ikke har lest innleggene dine.....eller om den røde aerodecken....:D

 

 

 

.....så flott at du fant ut det med dissinga.....blei du plutselig tørr bak ørene sånn plutselig? <----så bra at du har skjønt det! lol lol

 

Hmmm nå har jo ikke jeg dissa bilen da. Spure bare om noen viste vilken modell det var og om noen syntes spoilern var kul?? Om du oppfatta det jeg skrev som dissing så må du tro om igjen!

Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM)

 

250 4-takt er på vei :D

En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D

 

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

xYamaha QT:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by daihard

 

 

 

.....du skal ikke være så sikker på at han ikke har lest innleggene dine.....eller om den røde aerodecken....:D

 

 

 

.....så flott at du fant ut det med dissinga.....blei du plutselig tørr bak ørene sånn plutselig? <----så bra at du har skjønt det! lol lol

 

Hei igjen ,flere av dem som har blitt "dissa" har lest denne tråden her.Hørte det seinest idag..men men

Jupp

!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår