Gå til innhold

El.vifte i två-føørti...

Ranger emnet

volvo-r-sport

Anbefalte innlegg

• Svar 130
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

V70 vifta trekker jo noe jævelig med power.. 30cm ledning??? Det har ikke en dritt med saken å gjøre om du må ha rele eller ikke.. Bare kabelen er grøv nok. Skal dra på jensen&scheele i mårra og svindle litt..hehe..

92' 945 Turbo brukis

92' 240 Turbo prosjekt

82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt

75' 242 (gjemt men ikke glemt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selfølgelig har lengda på ledningen noe å si! Du har noe som heter spenningsfall og motstand i ledningen.

MEN, det jeg skal frem til er at det går fint an og kjøre en enkel løsning. Og ikke styre med og lage på en haug med relè og brytere og sikringngere og 400mm2 ledning. (JA JEG VET AT DET ER VIKTIG!) Nå kom jeg med et forslag til hvor enkelt det KUNNE gjøres... GAD!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Komplisert løsning??? Fra termoblokk til A1 på rele, A2 til jord.. plussen gjennom releet og en kabel til vifta, så må også vifta jordes.. Det er bedre å lage en løsning som garantert holder og ikke går i oppløsning som noen annen amerikansk møkk..

92' 945 Turbo brukis

92' 240 Turbo prosjekt

82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt

75' 242 (gjemt men ikke glemt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du verden så mye jobb det er å lage en sikker løsning med relè, faktisk veldig kurant!! Latterlig kurant!

takk for dette innlegget, jeg gadd ikke skrive det selv.. hehe.. har gitt opp på å få noe fornuft i denne tråden.

ps. jeg gidder ikke kommentere mer i denne tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider