Sportsvagnen Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Er vel egentlig mest snakk om å slippe å ha den høytørkern som står der originalt, ikke direkte elegant.. Siter Fast, faster, to fast, DEAD! *Volvo 240GL++ 1989* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Og effekttap ved slureviften :D Og litt utseende samt litt spart vekt - noe som er superviktig i fronten! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sportsvagnen Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Ujah! Har jo ikke ei vifte som går hele tida...så ja, også kjøler den jo no MODIG på tomgang da:D Siter Fast, faster, to fast, DEAD! *Volvo 240GL++ 1989* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Koplet ferdig mitt nett på viften i dag da, med dioder og kontrollamper i instrumentpanelet!! Funkær fett, og det er gjort slik det skal gjøres med RELÈ, hører dere der relè hatere - jeg bruker Relè!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sportsvagnen Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Og dere som nekter..bare vent! Neida, hehe..sleng ut bilder av hvordan instrumentpanlet blei a Texascom! Siter Fast, faster, to fast, DEAD! *Volvo 240GL++ 1989* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Prøve å få gjort det når jeg rekkær det! Mye å gjøre om dagen både på jobb og div.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sportsvagnen Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Den e gudd! Blir nok bra tenker jeg...hehe Siter Fast, faster, to fast, DEAD! *Volvo 240GL++ 1989* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 OIOIOIOI!! LMS, og de andre som hater Relè! Slik ser det ut med relèstyrt viftekrets... (sikringene som sitter i på bildet skal ikke være slik, men med lik størrelse!) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sportsvagnen Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Det blei jaggu meg godkjent "deilig", Anders!! Ser originalt ut jo..men hva er det jeg ser i bakgrunn på bildet a?:D Siter Fast, faster, to fast, DEAD! *Volvo 240GL++ 1989* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Det blei jaggu meg godkjent "deilig", Anders!!Ser originalt ut jo..men hva er det jeg ser i bakgrunn på bildet a?:D Er nok noe harley drit..=p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 hvem sier at jeg hater rele? Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 OIOIOIOI!! LMS, og de andre som hater Relè! Slik ser det ut med relèstyrt viftekrets... (sikringene som sitter i på bildet skal ikke være slik, men med lik størrelse!) hahahahha... *le* men ja folkens: RELÈ + TERMOSTATBRYTER! hva er ellers vitsen med el. vifte? om dere monterer el vifte som kjører konstant, vil den jo bråke mer enn slurevifte på tomgang :P Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 hahahahha... *le* men ja folkens: RELÈ + TERMOSTATBRYTER! hva er ellers vitsen med el. vifte? om dere monterer el vifte som kjører konstant, vil den jo bråke mer enn slurevifte på tomgang :P at den har bedre kjøle effekt har vel aldri slått deg? Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlpejoHn Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Å ha en kjølevifte på bryter som du skrur på inne i bilen, eller en vifte som går konstant.. DET ER FAEN MEG JALLA! Hadde aldri GADDA å hatt det slik! Ikke om jeg hadde fått betalt for det en gang! FYSJ! Hvem gidder å sitte å følle med tempen hele tia for å liksom "åj shit! tempen er høy! gutta, nå er det på tide å skru på vifta!" NOT!. Rele for ever sombrero Siter - BMW 530da Touring M-Tech 2003 x Volvo V70 AWD T5 motor +++ x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 haha retards? Relè er kun for og ta strømmene til vifta.. kan bruke termobryter/kontakten også, men denne tåler mindre strøm igjennom seg. Med relè så skåner man altså bryteren, og bruker bryteren som styring til relèet.. Sikkert noen som kan forklare bedre.. Men bruk relè, så slipper man og brenne opp bryteren! Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.