Volvo240TurboInercooler Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 På den lille kretsen der er det ikke vits med noe relè nei, det er snakk om 30cm med ledning. Jeg har kjørt med dette i 1 år nå, og det funker som faen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 smalt av en 30A sikring i startøyeblikket!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 Da har ikke du V70 vifte! Med den må du ha relè Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 Den escort vifta funket, funker det er det godkjent! Med denne vifta skal jeg lage meg en sikring. 60A Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Februar 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 V70 vifta trekker jo noe jævelig med power.. 30cm ledning??? Det har ikke en dritt med saken å gjøre om du må ha rele eller ikke.. Bare kabelen er grøv nok. Skal dra på jensen&scheele i mårra og svindle litt..hehe.. Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 Kjører på med 4mm2 kabel på den jeg! Relè er et must, samme hvor lang kabæl din er så lenge den er GROV nok! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 Selfølgelig har lengda på ledningen noe å si! Du har noe som heter spenningsfall og motstand i ledningen. MEN, det jeg skal frem til er at det går fint an og kjøre en enkel løsning. Og ikke styre med og lage på en haug med relè og brytere og sikringngere og 400mm2 ledning. (JA JEG VET AT DET ER VIKTIG!) Nå kom jeg med et forslag til hvor enkelt det KUNNE gjøres... GAD!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Februar 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 Komplisert løsning??? Fra termoblokk til A1 på rele, A2 til jord.. plussen gjennom releet og en kabel til vifta, så må også vifta jordes.. Det er bedre å lage en løsning som garantert holder og ikke går i oppløsning som noen annen amerikansk møkk.. Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 Du verden så mye jobb det er å lage en sikker løsning med relè, faktisk veldig kurant!! Latterlig kurant! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 ENIG volvo-r-sport! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 Komplisert løsning??? Fra termoblokk til A1 på rele, A2 til jord.. plussen gjennom releet og en kabel til vifta, så må også vifta jordes.. Det er bedre å lage en løsning som garantert holder og ikke går i oppløsning som noen annen amerikansk møkk.. Hehe, amerikans møkk.. Den likte jeg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 85, jording relè 86, styrestrøm relè 30, hoverstrøm inn relè 87, hovedstrøm ut relè Vanskelig, nei? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BaronBlod Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 må jo ha rele da Siter 86 740GL, 85 740TIC, 82 240GL 89 520i, 86 740TIC 85 Escort XR3i, 94 855 GL Bmw 325i cab, Volvo v40 03 jubileum, Volvo V50 R Design http://www.bilforumet.no/x50/225739-handla-bil.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 Du verden så mye jobb det er å lage en sikker løsning med relè, faktisk veldig kurant!! Latterlig kurant! takk for dette innlegget, jeg gadd ikke skrive det selv.. hehe.. har gitt opp på å få noe fornuft i denne tråden. ps. jeg gidder ikke kommentere mer i denne tråden. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Februar 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 Det er liksom det vi kom fram til etterhvert..hehe... Jeg skal ned og svindle TJ racing på jensen&scheele i mårra iaf.. Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.