AlpejoHn Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 Texascom: Skyt meg de som vil, men jeg vil tvangsstyre min. Har aldri sagt det er galt, men jeg for min del ville hatt på automatisk styring:) Texascom: 245_original: Hovedmålet mitt når jeg driver med ting osv med bil så er det at det skal være diskrè og se originalt ut! Samme her ;) :) Jeg har helder aldri opplevd at slure vifta kjøler for lite.. Eneste grunnen til at jeg ville hatt EL vifte, måtte være for få en litt hissigere motor.. Eller hvordan det blir.. Siter - BMW 530da Touring M-Tech 2003 x Volvo V70 AWD T5 motor +++ x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 Fordeler med el. vifte: - Sparer vekt! - Kjøler bedre - Sparer effekt - Kjøres kun ved stillestående/ langsom kjøring Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvoturbo240 Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 Fordeler med el. vifte:- Sparer vekt! - Kjøler bedre - Sparer effekt - Kjøres kun ved stillestående/ langsom kjøring Legg til: "slippe korntørkelyden ved turtall" :driving Siter Volvo 242 DL-R http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=128156 bruksbil: Audi V8 quattro 4,2 biturbo Honda CBR 900RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 Legg til: "slippe korntørkelyden ved turtall" :driving Støvsuger lyd :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 Glemte den, men du har absolutt rett! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Mars 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 Noen som vet om org vifte fra 7/940 er bra? Var elektrisk crap vifte, 400 spenn fra en svenske, med frakt... Sikkert fjøsvifte det også... Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 Fordeler med el. vifte:- Sparer vekt! - Kjøler bedre - Sparer effekt - Kjøres kun ved stillestående/ langsom kjøring Legg til: Drar damer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 Man MÅ regne med at vifter bråker, noe V70 viften absolutt gjør! Men syntes det blir litt tøffere preg over bilen med el.vifte som jobber hardt etter kjøring :D THolandsli: Gjør den det? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 Jepp, den gjør det. Fant det ut da jeg hadde 960ien stående å gå utenfor en fest en kald sommerkveld. Når kjølevifta starta så blåser det godt med varm luft ut i bakant under pansret så det ble varmt å godt på sidene av bilen. Dermed samla det seg mye fint på sidene av bilen. Det jeg likte mindre var at den tiltrekte seg et rådyr og den kvelden da men. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 Som du kjørte på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 Nei, det sprang på meg. Dyret fløy 10-12 meter og innvollene datt ut i lufta og bortover sia på bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg