Gå til innhold

skjedde en del ulykker i stavanger i går kveld

Ranger emnet

Qee

Anbefalte innlegg

Det som har komt frem til nå!!

16.30 = En bil kjørte ut av motorveien på E 39 like nord for Sørmarktunnelen lørdag ettermiddag ved 1630 tiden. Bilføreren ble brakt til Sentralsykehuset i Rogaland med ambulanse.

22.00 = To gutter på 14 og 16 år ble pågrepet etter en utforkjøring på Malmei ved 22 tiden, lørdag kveld

22.30 = Krangel mellom to ungdommer i 18-19 års alderen skal ha endt med at den ene satt seg i bilen og kjørte på den andre.

24.00 = Ungdommer kjørte inn i hage. Sjåfør var for ung til å drikke og ha førerkort.

00.30 = Utlendinger kjørte i lyktestolpe. De to stakk av fra stedet etter smellen, men ble funnet av en politipatrulje.

slipper hvertfall at trafikkpolitiet sitter med laseren langs veien

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nordmenn kanke kjøre bil. kommer det litt regn er det full kaos!:...

Latterlig. var 1 dust som kjørte av veien rett forran meg i foregårs. ser en bil i bakspeilet som skal forbi på venstre siden, han passerer, jeg legger meg ut bak han så plutselig tar dritten breislædd rett forran meg , OVER til høyre felt og inn i autovernet..... og ingen bombe at det tusla ut en liten drittunge ut av dem 320'en...

amatører!

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rdl

Nordmenn kanke kjøre bil. kommer det litt regn er det full kaos!:...

Latterlig. var 1 dust som kjørte av veien rett forran meg i foregårs. ser en bil i bakspeilet som skal forbi på venstre siden, han passerer, jeg legger meg ut bak han så plutselig tar dritten breislædd rett forran meg , OVER til høyre felt og inn i autovernet..... og ingen bombe at det tusla ut en liten drittunge ut av dem 320'en...

amatører!

husk at du ikke er så mye eldre selv da RDL ;)

`93 Sierra 2,0i clx (For tiden med ett stort hull i motoren)

2005 - Opel Movano 2,5 CDTi Aut. Mottatt 25 Juli- 05.

x `01 Citroen Jumper "Den Franske Baguetten" --> Solgt

x `87 Sierra 2,0 --> Solgt

x `90 Sierra 2,0 --> Vraket/spiker

x `01 vw LT 35 --> Solgt/firma

x `93 Golf 1,8 ---> Solgt

x `84 340 ---> Vraket/spiker

x `87 626 ---> Solgt

x `84 929 ---> Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, men jeg har holdt meg på veien de siste 6 åra i all slags vær med og uten lappen...

og IKKE prat piss om at jeg er ung og ikke har oppplevd mye for det vet du LITE om!

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rdl

nei, men jeg har holdt meg på veien de siste 6 åra i all slags vær med og uten lappen...

og IKKE prat piss om at jeg er ung og ikke har oppplevd mye for det vet du LITE om!

Mener å ha sett ett klipp av en hvit bmw i vinter jeg....var ikke akkurat på veien den da....

dårlig hukommelse kanskje? :rolleyes:

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider