emyr Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 Er det noen som vet om det går ann å få tak i stivere dempertopper til Astra F. Det er de som sitter helt øverst i demperne foran. Mine gamle bunner jo helt, og jeg vet ikke om det blir så mye bedre med nye? Dyre er de jo også.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaAahL Skrevet Mars 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2006 Er det noen som vet om det går ann å få tak i stivere dempertopper til Astra F. Det er de som sitter helt øverst i demperne foran. Mine gamle bunner jo helt, og jeg vet ikke om det blir så mye bedre med nye? Dyre er de jo også.. Har du sjekka på http://www.autospar.no ? Siter -::-01 Audi A3 1.8TS-::- -::-97 Audi A4 1.8 -::- [x] 96 BMW 316 I[x] (Solgt) [x] 92 Opel Astra F [x] (solgt) [x] 87 Nissan Sunny [x](Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emyr Skrevet Mars 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 Det har jeg, ingenting der:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg