Gå til innhold

forslag til frontsett bmw e30?

Ranger emnet

ford'n

Anbefalte innlegg

Hei!

Har begynt å tenke på å investere i nytt front sett i e30'n. Skal da ha noe som passer i orginal høla. dette hjelder også diskantene som sitter oppe ved speila (aner ikke hvor stort det er noen av stedene)

Fra føra har jeg en grei pioneer mp3 spiller til rundt 3500-4000kr, noen runde pioneer høytalere i hattehylla og en 600w mono forsterker baki med en 10" pioneer bass kasse ("spraker" litt hvis jeg guffer opp for mye, å da blinker også lysa)

pris: ikke så jæævlig dyrt.. men heller ikke no billig dritt, skal også som sakt ha adskilt diskant. . . .

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Har begynt å tenke på å investere i nytt front sett i e30'n. Skal da ha noe som passer i orginal høla. dette hjelder også diskantene som sitter oppe ved speila (aner ikke hvor stort det er noen av stedene)

Fra føra har jeg en grei pioneer mp3 spiller til rundt 3500-4000kr, noen runde pioneer høytalere i hattehylla og en 600w mono forsterker baki med en 10" pioneer bass kasse ("spraker" litt hvis jeg guffer opp for mye, å da blinker også lysa)

pris: ikke så jæævlig dyrt.. men heller ikke no billig dritt, skal også som sakt ha adskilt diskant. . . .

:)

Foreslår Focal A1 serien. vet ikke helt om det er 4" eller 5.25" orginalt i din bil, men det er bare enten å måle, eller spørre i en bilstereo forretning. Dette setter koster ca 1000-lappen og spiller meget bra!

'04 Ford Fiesta 1,4 Trendline Steel

'98 VW Golf IV 1,6L Comfortline (solgt)

'98 Audi A4 1,8T (solgt)

'93 Mitsubishi Colt 1,3 (spiker)

'86 Opel Rekord 2.2i (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 years later...

Løfter denne igjen..

Jeg vil ha et frontsett som passer foran i min E30 2-dørs UTEN å måtte modifisere noe.

Mao. må høyttalerne passe bak plastikkdekselet nede ved beina.

Hva burde jeg satse på?

Går ut ifra at det er 5.25" størrelse som passer, men de kan jo ikke bygge ut for mye heller, for da får jeg ikke på igjen plastikkdekselet.

Eller?

Sommerbil: E30 M-Tech 2

Bruksbil: S4 2.7 Biturbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider