Satrixen Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 Har et slik sett som du linket til på ebay.Har ikke bil. 1+1=? :) Jeg vil også ha :D Er intr jeg! Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Februar 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 Ja hvilken pris er det du skal ha da rawr? Og hvorfor har du et slik ett om du ikke har bil :p Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rawr Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 Bilen blir sannsynligvis hentet av en heldig kar på lørdag, og jeg har ikke montert dette settet. Husker ikke hva jeg betalte for det. gi bud! :) Siter (\o/) 83 Stylingjunkie 1.91m (o) 99 VW Beetle 1.9Tdi Highline (x) 97 Audi A3 1.6 (x) 93 BMW 318i Sekretær - VACN Troms Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Februar 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 men hvordan er det å få slipt og programert de nøklene da?? Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rawr Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 Som du ser har de spiss tupp. Min hadde flat tupp.. VEt ikke sikkert om det vil funke, men som jeg har målt meg til vil det funke med original flipp-nøkkel.. Og dette bestiller du hos møller. 600kr pr ca. Siter (\o/) 83 Stylingjunkie 1.91m (o) 99 VW Beetle 1.9Tdi Highline (x) 97 Audi A3 1.6 (x) 93 BMW 318i Sekretær - VACN Troms Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 Skal du ha det Stingah? Eller så er jeg veldig intr.. Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Februar 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 nei jeg vil ikke ha slik med flipp-nøkkel.. er et jævla styr å få dem programert og filt.. ville heller bestilt et eksternt sett som man bare henger sammen med nøkkelen.. :) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 nei jeg vil ikke ha slik med flipp-nøkkel.. er et jævla styr å få dem programert og filt.. ville heller bestilt et eksternt sett som man bare henger sammen med nøkkelen.. :) Ja det er det eneste negative.. Har en slik "vanlig" nøkkel jeg da, så hadde jo vært tøft med flipp! Men spørs jo seff hvor mye det vil koste å få den filt opp og programert. Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Februar 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 er ikke billig.. det vet jeg.. omprogramerte 1 nøkkel hos møller til en audi a6.. kosta 1000.. det var UTEN filing da.. om du skal gjøre dette med 2 nøkler er det nok mye dyrere enn hva det smaker :) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rawr Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 Skjønner ikke helt snakket om omprogrammering. Du monterer jo sender og mottaker selv, ingen omprogrammering her? Siter (\o/) 83 Stylingjunkie 1.91m (o) 99 VW Beetle 1.9Tdi Highline (x) 97 Audi A3 1.6 (x) 93 BMW 318i Sekretær - VACN Troms Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Februar 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 selve nøkkelen vi snakker om... Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 Med mindre Rawr selger det jævla billig, tror jeg at jeg gjør som du Stingah.. Har ikke bestilt enda eller? Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mars 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 du har pm satrixen Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 Kjøpte Enforcer sentrallås hos Volvo forhandleren. Funker som fa... og kan koble til blink, og bagasjeromsåpner. Kosta 450,- Den er for biler med sentrallås montert fra før. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mars 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 oi.. det var ikke gal pris :) hvordan ble den kobla? og hvilken bil er det du har? Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg