sInnzYk Skrevet Februar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 Hei folka, etter mye titting etter golf 2 ga jeg opp, fant ikke noe som var "bra nok" fant heller en corrado. bilen blir henta idag eller i morgen. Bilen er en org 1991 Corrado g60 Km er visst litt usikkert, står 95000, men det kan jeg bare glemme. tipper den har gått rundt 200. Sjekka motor og g-lader, som skal være i bra stand :) Bilen er lilla, nesten orginal Recaro Svart delskinn ( så og si strøkent ) Stygge vinters felger 17" vw alu sommer Momo ratt, pedaler++ 3 sett med høyttalere 40mm senk Øverste del på baklyktene sota Er ellers en liten bulk i kanal, ik store greiene Og et lite hull under dørhåndtak, som har blitt tetta etter innbrudd Planer: Effektanlegg, simons eller supersprint Emblemsfrigrill med grill list Få pussa og shina den opp igjen, er møkkete å stygg nå bytte antenna på taket ( stygg ) lakkere om caliperene ( fargen har begynt å flasse av ) Bytte den nederste leppa på org fangeren 9x16 hvis lommeboka tillater det til sommeren :) bilder kommer så fort jeg får henta den og vaska den :) den er ikke så veldig ren akkurat nå I`m back guys yodude Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Februar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 kult...gleder meg til å se bilder av corran;) CONGRATS!!! Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Februar 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 kult...gleder meg til å se bilder av corran;) CONGRATS!!! takk for d buddy ;) får håpe jeg får henta den idag :) klarte liksom ikke å holde meg unna corrado.. Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Februar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 Grattis mann! Er det den med en liten "rose" på bakfangeren og? Hva skjedde med den blå din da? Stå på;) Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mouh Skrevet Februar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 Topp da !.. Welcome back ! Siter Project NoName (93 Corrado 2L 16V Lysholm) CorradoClubNorwegen.Com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Februar 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 Topp da !..Welcome back ! takk :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mouh Skrevet Februar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 du må få ut noen bilder av herligheten når du har fått den i hus da! ;) Siter Project NoName (93 Corrado 2L 16V Lysholm) CorradoClubNorwegen.Com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Februar 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 du må få ut noen bilder av herligheten når du har fått den i hus da! ;) har er håp om å hente den idag, da skal j bare vaske og sånn.. også kommer d bilder :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60 Racing Skrevet Februar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 Blir bra detta! Tenker meg det kommer en liste med mere planer etter kort tid hvor det kansje står ledehjul, chip og eff.anlegg? hehe :D Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Februar 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 Blir bra detta! Tenker meg det kommer en liste med mere planer etter kort tid hvor det kansje står ledehjul, chip og eff.anlegg? hehe :D hehe, ja.. men det som er første prioritet er emblemsfrigrill og grill list :) også får vi se hva det neste blir hvor mye ligger 9x16 med dekk på brukt? :P Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Februar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 Gratulerer med enda en Corrado ;) Jeg ga 9500kr får mine Borbet A (nye med dekk), riktignok 7.5x16 og 9x16 Merker nå som våren nærmere seg at jeg sugen på bil, har ingen nå :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Februar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 Bra du velger corrado, er alt for mange med 2'er golf;) Ser du ikke skal gjøre så veldig mye med bilen, det er bra igrunn. Men ville kjøpt noen skikkelige felger og skikkelig senk. Hadde jeg skullet handlet brukte felger hadde jeg gått for bbs RS med polert kant. Strøkent. Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet Februar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 grattis med corrado nummer 2!skal du ha den med deg på et par meets i sommer? cheerz, kris Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Februar 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 grattis med corrado nummer 2!skal du ha den med deg på et par meets i sommer? cheerz, kris nr 3 :P på under 1 år :) jada, blir vel noen meets på meg bare j får freesha opp den litt :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Februar 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 Bra du velger corrado, er alt for mange med 2'er golf;)Ser du ikke skal gjøre så veldig mye med bilen, det er bra igrunn. Men ville kjøpt noen skikkelige felger og skikkelig senk. Hadde jeg skullet handlet brukte felger hadde jeg gått for bbs RS med polert kant. Strøkent. takk for det, nei skal ikke gjøre så mye, holde mest clean look første blir emblesfrigrill og grill list og som sagt 9x16 til sommern bare jeg får råd til det :) synes corra er finest med nesten orginal look + senk og 9x16 Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg