sInnzYk Skrevet Mars 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 noen som har noen forslag om hva jeg skal gjøre med bilen? :) selv synes j nesten org look er finest 40 eller 60 senk, 9x16 emblemsfrigrill og grill list, er det første som kommer til å skje Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Mars 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 noen som har noen forslag om hva jeg skal gjøre med bilen? :) selv synes j nesten org look er finest 40 eller 60 senk, 9x16 emblemsfrigrill og grill list, er det første som kommer til å skje Jeg er litt inne på tanken på å selge felgene mine (9x16 - borbet A) m/toyo proxies dekk som ikke er rullet en meter (215/40/16) Var det du som var int. i borbet A? Syntes ikke du trenger å gjøre så mye mer en det du sier der jeg. Da er vi inne på litt karosserijobb iallefall. Valse og cleane. Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Mars 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 Jeg er litt inne på tanken på å selge felgene mine (9x16 - borbet A) m/toyo proxies dekk som ikke er rullet en meter (205/40/26) Var det du som var int. i borbet A? Syntes ikke du trenger å gjøre så mye mer en det du sier der jeg. Da er vi inne på litt karosserijobb iallefall. Valse og cleane. hadde d vært nærmere sommeren så hadde jeg hatt penger hvis du skulle selge :P mye hadde du tenkt deg for de da? Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Mars 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 de sommersfelgene jeg har nå er maken som på den blå jeg hadde, noen som har peiling på hvor mye jeg kan få igjen for dem? er greie dekk på er de felgene her 17" Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Mars 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 hadde d vært nærmere sommeren så hadde jeg hatt penger hvis du skulle selge :P mye hadde du tenkt deg for de da? Det blir ikke før jeg eventuellt har skaffet nye, så det blir nok nermere sommeren, skal sende PM etterhvert jeg. Usikker på hva jeg skal ha. Nytt kostet det 16, det er ikke brukt, men synker jo uansett i verdi. Som sagt sender PM:) Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Mars 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 de sommersfelgene jeg har nå er maken som på den blå jeg hadde, noen som har peiling på hvor mye jeg kan få igjen for dem? er greie dekk på er de felgene her 17" 3-4 høvdinger kanskje? Er det 7,5 x 17 eller? Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Mars 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 3-4 høvdinger kanskje? Er det 7,5 x 17 eller? tror det skal være 7.5 x 17 men ik 100% sikker :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 g-lader bråker no jævli så jeg ble dritt lei av lyden, spes på langkjøring.Men vil du ha lyd, sett på grenrør, 2,5" eksos, rs-utblås og doble filter på lader...da får du lyd! Du hører da ingen forskjell på lyden med og uten rs-utblås? veldig lite, om noe syntes jeg. Men det ser jo fett ut da ;) Hvis du vil ha fet lyd, tar du vekk retursystemet som jeg sa tidligere i tråden. Holder long time. Jeg digger forresten g-lader lyden, så smak og behag egentlig. Liker du ikke motorlyd, lar du lyddempinga på innsiden av panseret være. Hvis du var keen på å få litt inspirasjon for å se hvor du vil ta bilen din, ta en titt på the-corrado.net sine medlemssider. Registrer deg for å se bilder. Min mening: Original look med tweaks og euro smooth style er det jeg synes er penest på corrado, siden den har såpass agressive linjer som det er originalt. Sleng på en ny grill, justerbare dempere (så du kan kjøre den om vinteren også), 16" eller 17" felger, vr6 panseret, nye baklys (eller farg de originale røde) og en stor fin oval krom endestuss samt noen lakkerte detaljer, så har du kommet langt. Føler du deg litt rik eller skilled, kan du jo legge til fete detaljer som fjerning av taklistene og antennen, fjerning av bakrutevisker, skifting til lupoviskere foran, smoothe bakspoileren mer inn i bakluken, ta vekk corrado- og vw merket bak, sette på en american style front fanger og sette blinklysene foran, sveise inn audi a6 håndtak, og sette på adapterspacere så du får på porsche cup 2 felger. Hus og hjem er overflødig hvis du bare tenker deg godt om. Har du en helt original, STRØKEN bil, er det også svært fett. Gjør som du selv føler, men tenk to ganger gjennom tingene om du skal gjøre store kosmetiske forandringer, som en rs-fanger eller bodykit. Det ser kanskje fett ut for noen, men for meg synes jeg det er som å banne i kirken ;) Noen har jo selvfølgelig fått det greit til, som CorraDon har med sin. Husk, bilen er din, og det er din stil som skal vises gjennom den. Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Mars 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 har forresten et filter til luft filterboksen hvis noen er int? bare ligger å slenger Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Mars 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 da har corran fått nye dempere :) ble en helt annen bil å kjøre :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet Mars 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 da har corran fått nye dempere :) ble en helt annen bil å kjøre :) Ahh. derfor du ikke svarer på mob, fordi du er ute å råkjører i svinga? .. hehe Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Mars 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 Ahh. derfor du ikke svarer på mob, fordi du er ute å råkjører i svinga? .. hehe hehe, du har ringt meg du, så det ik får nå jeg ;) var det noe spes? Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Mars 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 dreiv å kjørte litt i sta, drog på litt, men kjennes som bilen "holder" igjen litt, blir nesten en liten jukk, hvis dere skjønner :P noen som vet hva det kan være? takker for alle svar Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radoracer Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Jeg merket forskjell på lyden med rs-utblåset! Blir liksom en grovere lyd, men tviler på at den vanlige nordmann merker forskjell....:cab Vi er noe for oss selv vi corrado gutta....hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Vi er noe for oss selv vi corrado gutta... true :D Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg