sInnzYk Skrevet Mai 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 var det noen som hadde noen billige fjører til meg? helst med tuv papirer Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Mai 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 har satt på noen andre felger pga de jeg hadde var det litt kast i, de er til salgs forresten bilder med nye felger :) åssen synes dere den ble med de felga? :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wildkin Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 savner noen skikkelig feite kantfelger jeg da men ;) Siter Corsa B 2l 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Mai 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 savner noen skikkelig feite kantfelger jeg da men ;) hehe, har du penger tar jeg gjerne imot ;) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakon-Corrado Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Pene felger. Hva er dimmen? Neste gang du skal fikse på bilen må du fjerne Pettersen Autoimport-merkene på frontfangeren! Siter Corrado Club Norwegen http://www.corradoclubnorwegen.com VW Corrado 2.0 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Mai 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Pene felger. Hva er dimmen? Neste gang du skal fikse på bilen må du fjerne Pettersen Autoimport-merkene på frontfangeren! jepp, skal gjøre det.. dimmen er vel 17" 7,5 :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Mai 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 har forresten ei org bakpotte liggende, hvis noen trenger? Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 hvor mye da? :) og i god stand? lurer på om det hadde vært noe for meg :P Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Mai 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 hvor mye da? :) og i god stand? lurer på om det hadde vært noe for meg :P hmm, det har jeg ikke peiling på :P mye det ligger på? gi meg et bud da.. kan løpe ut og knipse et bilde nå jeg :) så du får se Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Mai 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 der ble det bilder :P den så ikke så værst ut.. mye møkk men :P ingen hull som jeg fant.. har forresten ei baklykt til overs også hvis noen trenger.. Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 hehe cool, i'll letcha know.. aner ikke hva de koster jeg :P Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Mai 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 hør med folka her hvor mye det er verdt, så ordner vi en fin pris :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 nå er bilen senka :) kommer bilder i morgen ble 55mm Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 hvor mye kunne jeg fått igjen for radoen hvis j skulle solgt den? Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg