SaNtA_cRuZ Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 grættis! :D ser meget bra ut! Siter 89 Corrado G60 (driver å bygger opp) 69 Bobble Rodster cab (havarert motor) 83 Golf 1 GTI (til slags) STJELT I NARVIK :(http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=115813 93 Golf VR6 (bruksbilen) http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=107217 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 Tror det er samme fargen som lillebror har, men han har svart helskinn :D Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60 Racing Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 så bra ut dette da! tror er et bra kjøp jeg! Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KloA Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 det med girene kan jo også være en annen ting : på min (som jeg har hatt i en hel uke nå, yeayh!) hadde forrige eier, eller eier før skifta girkasse og sveisa nye motorfester, har ikke bilder av det her nå, men motorfestet hindrer giroverføringa i å treffe 2. i det hele tatt ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corrado16v Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 jeg hadde også problemer med det helt til jeg bytta motor og girkassefester. Da var den lett og fin å få i alle girene igjen Siter http://privat.bluezone.no/moro/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 Et lite tips angående giroverføringen: Ta av dekslet rundt girstanga, løsne de 4 x 10mm mutterne som holder overføringen litt, så er det bare å lete rundt til du får den lett i alle girene... Har funka på Jettaen, Golfen og radoen min hver gang;) Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Mars 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 Ahh, den jo! Kom fra Kjenn han som eide den mener jeg... Interiøret så bra ut da! Grattis! okei, tok han vare på bilen el? vet du noe om den? :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Mars 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 så bra ut dette da! tror er et bra kjøp jeg! takk for det :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Mars 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 Et lite tips angående giroverføringen: Ta av dekslet rundt girstanga, løsne de 4 x 10mm mutterne som holder overføringen litt, så er det bare å lete rundt til du får den lett i alle girene... Har funka på Jettaen, Golfen og radoen min hver gang;) tusen takk for tipset :) skal se å få prøvd det :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 okei, tok han vare på bilen el? vet du noe om den? :) Vet dessverre ikke alt for mye om den, utenom at han var naboen til ei venninne av meg!;) Sett den cruisa rundt;) Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Mars 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 Vet dessverre ikke alt for mye om den, utenom at han var naboen til ei venninne av meg!;) Sett den cruisa rundt;) okei :) bilen virker ihvertfall å være i bra stand :) vet u om det var noe styling på den før el? Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 Hmm, ikke som jeg har sett asså! Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 ser bra ut dette;) Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Mars 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 ser bra ut dette;) takk for d singh :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Mars 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 ettersom den var en liten lekkasje i demper, så må jeg bytte.. bestiller 2 nye i morgen :) kule koni fikk en bra pris så :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg