Jeppe Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 Fin bil du har fått deg, likt ratt som jeg har:) MOMO NET er det ikke det? Pent interiør også, vet du forresten hva org senterkopp til vinterfelgene der koster.... 1100 pr. stk. :thumb Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wildkin Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 grattis med ny bil lasse :) Siter Corsa B 2l 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Mars 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 Fin bil du har fått deg, likt ratt som jeg har:) MOMO NET er det ikke det?Pent interiør også, vet du forresten hva org senterkopp til vinterfelgene der koster.... 1100 pr. stk. :thumb Jepp, tror det heter det :) fy faen for en pris til de senterkoppene :P er ikke så begeistra for de felga jeg drunk Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Mars 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 grattis med ny bil lasse :) takk for det mats ;) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 Jepp, tror det heter det :) fy faen for en pris til de senterkoppene :P er ikke så begeistra for de felga jeg drunk Får sikkert solgt dem, Fikk 2000 for mine. Ble kontaktet på pm, men hadde visst slettet den. Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Mars 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 da var demperne bak bestilt :) kom på 1200 gule koni sport :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 Gratulerer med grom bil! liker virkelig disse corraene, tenker på en sånn etter golfen Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KloA Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 hvor bestilte du koni'ene fra da ? =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Mars 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2006 Gratulerer med grom bil! liker virkelig disse corraene, tenker på en sånn etter golfen ja, elsker corrado :) er jo en grunn til at jeg har hatt fler :) hadde golf selv.. men corrado er mye mer morro Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Mars 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2006 hvor bestilte du koni'ene fra da ? =) stefaren min kjenner en som han får 50% av. Har ikke peil selv hvem det er.. Og jeg får desverre ik bestilt til fler :\ Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Mars 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 er en ting jeg lurer på hva er.. da jeg drar bilen så kompressoren kommer inn og girer, får jeg en liten plystrelyd, noen som vet hva det kan være? Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60 Racing Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Er vel en slags orginal variant av dump du hører, hører lyden godt hvis man har kon filter og liknende... Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 når du gir godt på (aka. drar girene nesten helt ut), går g-laderen veldig fort rundt, og dytter store mengder luft per sekund. Når gasspjeldet lukkes, blir fortsatt masse luft dyttet inn i motoren, uten noen vei å gå. Derfor designet Volkswagen et slags gjenvinningssystem av luften. Hvis du tar av luft-slangen inn til gasspjeldet, ser du at det faktisk er to åpninger der. Et stort hull rett frem (gasspjeldet), og et mindre et nede til høyre. Når gasspjeldet lukkes, åpnes dette, og luften går ned dette. Luften blir fraktet tilbake til høyresiden av g-laderen, og blir på denne måten gjenbrukt. Smart i utgangspunktet, men husk at denne luften allerede er blitt komprimert (den er "ladet"), og derfor varmere enn frisk luft. Når man gjenvinner denne luften nok en gang blir den enda varmere, og varm luft liker vi ikke. Mange (me included) har bare fjernet hele retursystemet, og lar den overflødige luften ventilere rett ut i friluft. Plystrelyden du hører er luften som g-laderen ikke klarer å suge inn (husk, den kommer i ganske stor hastighet), og går bare rett gjennom g-laderens inntaksside, og blåser ut igjennom luftfilteret. Du hører denne plystrelyden mye bedre hvis du har et åpent luftfilter enn hvis du fortsatt har original luftboks. Et mindre ladehjul vil også få denne lyden sterkere, da mer luft blir blåst gjennom g-laderen. Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Mars 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 okei, takk for svar gutta :) håpa bare på at det ikke var noe feil jeg :) har ikke org luftfilterboks :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLW Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 du får best lyd med ett filter på vær side av laderen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg