sInnzYk Skrevet Mars 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 du får best lyd med ett filter på vær side av laderen. okei :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 Flott att felgene skal bli mine Lasse:) :phatyo Fin bil du har skaffet deg, takk for 100s princen også:) Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Mars 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 Flott att felgene skal bli mine Lasse:) :phatyo Fin bil du har skaffet deg, takk for 100s princen også:) hehe :) ja, dem blir nok det, ik mye å takke for :P Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Mars 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 Har fått demperne nå :) så slenger ut noen bilder Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 Er demperene montert på bildet? Håpe jeg får mine snart også, ventet en stund kan du si:( Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Mars 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 Er demperene montert på bildet? Håpe jeg får mine snart også, ventet en stund kan du si:( nei dem er ikke det.. tenkte j bare skulle ta noen bilder :) skal prøve å få montert dem snart :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 nei dem er ikke det.. tenkte j bare skulle ta noen bilder :) skal prøve å få montert dem snart :) Ok, fin den corradoen der. :) Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 halla, dette ser bra ut ;) Var du intr i filter på begge side av lader? jeg har braketter slik at du kan få på beggesider til salgs! du må bare fixe rør og sånt på siden returen går men de kobler du enkelt på med slangeovergang ;) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Mars 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 Ok, fin den corradoen der. :) jada, helt grei :) blir bedre da jeg får på emblemsfrigrill grill list og 9x16 :D Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Mars 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 halla, dette ser bra ut ;) Var du intr i filter på begge side av lader? jeg har braketter slik at du kan få på beggesider til salgs! du må bare fixe rør og sånt på siden returen går men de kobler du enkelt på med slangeovergang ;) hey :) gi meg en ca pris da? så skal jeg tenke på det.. har så veldig lite penger denne mnd :\ Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 hey :) gi meg en ca pris da? så skal jeg tenke på det.. har så veldig lite penger denne mnd :\ du skal få begge adapterne til 500,- pluss frakt. Har ett king dragon filter som du kan få med og, men da med tillegg i pris ! Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Mars 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 du skal få begge adapterne til 500,- pluss frakt.Har ett king dragon filter som du kan få med og, men da med tillegg i pris ! okei, skal tenke på det jeg :) får ik penger før den 24, så blir ik noe før da. Åssen blir lyden? bra? har ikke luft filter boksen nå, men rør og filter fra laderen Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Mars 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 okei, skal tenke på det jeg :) får ik penger før den 24, så blir ik noe før da. Åssen blir lyden? bra? har ikke luft filter boksen nå, men rør og filter fra laderen du får en mer markant g-lader lyd! Ser forreste ut til at en kommer å henter filterbrakett og filter neste helg, men skal gi beskjed om jeg fremdeles har det! Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Mars 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 du får en mer markant g-lader lyd!Ser forreste ut til at en kommer å henter filterbrakett og filter neste helg, men skal gi beskjed om jeg fremdeles har det! den er grei :) er ikke noe problem å få skaffet. Åssen får man best mulig "grom" lyd ut av g60? noen som har noe oppsett? liker masse lyd Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Mars 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 den er grei :) er ikke noe problem å få skaffet. Åssen får man best mulig "grom" lyd ut av g60? noen som har noe oppsett? liker masse lyd g-lader bråker no jævli så jeg ble dritt lei av lyden, spes på langkjøring. Men vil du ha lyd, sett på grenrør, 2,5" eksos, rs-utblås og doble filter på lader...da får du lyd! Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg